נעים להכיר: שכונת המוסיקה החדשה בשדרות

70 דונם של פארק ירוק, שכונה כפרית וחדשה, רכבת ומרכז קניות – מי צריך יותר? מתלבטים איפה לגור? הטור הזה בדיוק בשבילכם

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף מתחם הבוטיק לוטוס שדרות בשכונת המוסיקה החדשה 02/12/15 16:58 כ בכסלו התשעו

נעים להכיר: שכונת המוסיקה החדשה בשדרות

אוכלוסייה

השכונה צפויה להכיל 488 יחידות דיור, מתוכם 292 יחידות דיור בבנייה רוויה, במבני קומתיים, והשאר יהיו צמודי קרקע. מה שישווה לשכונה אופי כפרי עם בניה נמוכה.

מתחם הלוטוס שדרות הוא מתחם בוטיק של 22 יחידות של בתים צמודי קרקע. לפרויקט הצטרפו חלק מחברי הגרעין התורני, והפרויקט עם רוח גבית של ישיבת ההסדר שדרות ברשות הרב דוד פנדל.

מחירים

בכדי לייצר דיור בר השגה למשפחות צעירות ואיכותיות, מחירי הפרויקט הינם מהזולים והאטרקטיביים בארץ ומתחילים ב-1,150,000 ש"ח לקוטג' דו משפחתי של 5-6 חדרים עם גינה. הבתים עם מפרט עשיר ומפנק המיועד לציבור הדתי לאומי.

(צילום: יחצ, הדמיה)

אופי השכונה

תושבי השכונה כיום הינם ברובם חובשי כיפות סרוגות, בוגרי המוסדות המעולים של הציונות הדתית. במקביל גרים בשכונה גם משפחות מסורתיות וחילוניות, כולם גרים בכפיפה אחת וביחסי שכנות מעולים, בכבוד רב איש לרעהו ויכולים להוות דוגמא למרקם אנושי ישראלי כה יפה ומיוחד.

בשכונה יושקע בשנים הקרובות מיליוני שקלים לצורך הקמת מבני ציבור, מעונות יום, בית ספר, בתי כנסת, מקווה וכמובן פארק ענק וירוק שמתוכנן במרכז השכונה, ויתפרס על שטח ענק של כ-70 דונמים. לעניין זה, ראש העיר, אלון דוידי, דאג כי בתוך עלות הפיתוח של השכונה, ייכלל תקציב משמעותי לטובת פיתוח הפארק. בנוסף לפארק המרכזי, מתוכננים שטחים ציבוריים מטופחים, קטנים יותר, הצמודים לכל חלק וחלק בשכונה.

על פי התכנית, יבנו בשכונה מוסדות ציבור וחינוך, לרווחת התושבים. רחובות השכונה והשטחים הציבוריים שלה יקבלו שמות בהקשר מוסיקלי, בהתאם לשמה - 'שכונת המוסיקה' ומתוך כוונה להעצים ולהבליט את תחום המוסיקה בעיר, אשר הוציאה מקרבה מוסיקאים רבים בעלי שם, אשר פרצו לתודעה הציבורית בישראל.

[embed]

]

בתי כנסת וקהילה

בשדרות ישנם כיום מעל ל-13 בתי כנסת, והשכונה הסמוכה לפרוייקט מהווה את המוקד המרכזי של חברי הגרעין והציבור הדתי לאומי. מה שאומר שלא תצטרכו לחפש עשירי למניין.

תחבורה
כיום יש רכבת חדשה בסמוך לשכונה המרחק נסיעה לתל אביב הוא פחות משעה

חינוך
בעיר מערכת חינוך, ענפה ואיכותית ביותר הכוללת בין היתר: מעונות יום וצהרונים, בתי ספר (דתיים וחילוני) ישיבות תיכוניות , ישיבת ההסדר ומדרשה לבנות. כמו כן בעיר קיים גם מתנ"ס פעיל אשר מקיים אירועים, הצגות, טקסים ועוד. אם אתם מהאנשים שמתכננים לטווח הרחוק, אל דאגה בעיר גם מרכז פעיל ופורה לגיל הזהב.

בריאות
קופות החולים הגדולות מפעילות ביישוב מרפאות (כללית, לאומית ומכבי). בנוסף תוכלו למצוא מספר מרפאות פרטיות, ובכל מקרה ושלא נזדקק, אתם רק 15 דקות מבית חולים ברזילאי הנמצא באשקלון הסמוכה.

(צילום: יחצ, הדמיה)

 

פינוקים נוספים
לרווחת התושבים קיימת במקום גם בריכת שחיה נאה הכוללת חדר כושר משוכלל, סאונה ומגרשי ספורט. הבריכה פועלת כל ימות השנה, ובטח תשמחו לשמוע שיש גם שעות רחצה נפרדות.

אם אתם מאנשי הספר בטח תשמחו לשמוע שבמקום גם ספריה עירונית עשירה, ככה שמשעמם לא יהיה לכם. הפינוק הגדול של הסביבה הוא ללא ספק MALL 7 מרכז קניות ענקי עם כל המותגים והחברות. בנוסף לחנויות השכונתיות שבהם תוכלו תוכלו למצוא: בנק, חנות טבע, תבלינים, תכשיטים, כלי כתיבה, מתנות, בגדי ילדים, הלבשה, אופטיקה, נעלים, פיצה, מאפייה, בית מרקחת, משרד עו"ד, וסניף ביטוח לאומי.

וכמובן שאלת המרחק
כאמור היום ברכבת או ברכב אתם פחות משעה בתל אביב ו כ15 דקות מאשקלון.

רוצים לדעת עוד על הפרוייקט? לחצו כאן