חדש על המדף מיכל דליות ועמותת שמחה לילד מחלקים מתנה לאנשי חינוך - בדקו מהיכן תוכלו לאסוף אותה

ברוח הסולידריות: משחק ייחודי שפותח על ידי מיכל דליות "ביחד ננצח" כדי לסייע לילדים להתמודד עם טראומת המלחמה, יחולק כתרומה למאות אנשי חינוך באמצעות עמותת "שמחה לילד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/24 13:29 כה באדר א'

מיכל דליות ועמותת שמחה לילד מחלקים מתנה לאנשי חינוך - בדקו מהיכן תוכלו לאסוף אותה
משחק יחד ננצח , צילום: צלם קליק טי וי

מיזם חברתי חדש ויוצא דופן של מיכל דליות ועמותת "שמחה לילד" יוצא לדרך בכדי לסייע לילדים ולמבוגרים כאחד להתמודד עם טראומות ה-7 באוקטובר והמלחמה. המשחק "יחד ננצח" פותח במיוחד על ידי דליות בשיתוף קבוצת המשחקים " קליק טוי" שנענתה לצו השעה למען חוסנם הנפשי של ילדי ישראל. המשחק, כך לפי היזמים, מהווה "עזרה ראשונה" לחוסן הנפשי של ילדים ומבוגרים כאחד והם מקווים שלכל ילד בישראל ובפרט לילדים המפונים מבתיהם תהיה גישה למשחק.

עמותת שמחה לילד תורמת מאות מארזי למשחק לאנשי חינוך

במסגרת המיזם החדש ייתרמו מאות מארזי משחק "יחד ננצח" על ידי עמותת "שמחה לילד" אנשי חינוך ברחבי הארץ. המשחק המהנה, כך צופים היזמים, יהיה בעל השפעה חיובית רבה, ויסייע לטפל בילדים ובמבוגרים הסובלים מטראומה – לצד הענקת שעות של הנאה וזמן איכות למשפחה: "שיתוף הפעולה בינינו מבקש לספק קרן של תקווה, הפוגה נחוצה והחלמה רגשית עבור הילדים," אמרו היזמים.

"יחד ננצח" הוא משחק חינוכי ומעצים, המיועד לעבד את התחושות הקשות שנוצרו בעקבות אירועי השבת השחורה ההיא והמלחמה שבאה בעקבותיה, ולחלוק אותם עם חברים ומשפחה. מדובר במשחק אסטרטגי-שיתופי, שבו כולם מנצחים יחד, ומתקדמים לאורך מסלול המבוסס על מגוון שיטות טיפוליות שיעניקו למשתתפים כלים להתמודדות המצב.

צוותי החינוך וההוראה מוזמנים לקבל את המשחק בהגעה לסניפי עמותת שמחה לילד.

סניפי עמותת שמחה לילד כוללים: מחוז ירושלים - פייר קניג 28 ירושלים .מחוז דרום - יהושוע צורף 7 באר שבע. מחוז מרכז - ברקת 10 פתח תקווה. מחוז צפון - העצמאות 84 חיפה. החלוקה מתקיימת בימים אלו למשך חודש ויותר החברה תשקול להאריך את חלוקה המשחקים.

מיכל דליות, מפתחת המשחק: "זו זכות גדולה לנסות לתרום ולו תרומה קטנה לסיוע לילדי ישראל להתגבר על טראומת ה-7 באוקטובר, ואני גאה לקחת חלק ביוזמה המשותפת של 'קליק טוי' ועמותת 'שמחה לילד', לתרום מאות עותקים של המשחק לאנשי חינוך. חשוב מאוד בעיניי שהמשחק יגיע באמצעות אנשי החינוך הללו לילדים בכל רחבי המדינה, כדי שיוכלו להסתייע בו להתמודד עם אתגרי המצב".

ינון כהן, סמנכ"ל עמותת "שמחה לילד" אמר כי "העמותה שלנו שמחה וגאה לקחת חלק במפעל התרומה הזה, החיוני כל כך בימים אלה. אין ספק שמדינת ישראל, ובמיוחד ילדיה הרכים, ספגו טראומה קשה ב-7 באוקטובר, והמשחק הזה, שנועד לסייע להם להתמודד עם הטראומה הזאת, הוא הדבר הנכון בזמן הנכון. אני מודה מאוד לשותפיי, מקבוצת קליק טוי ומיכל דליות, שפיתחו והפיקו את המשחק המעולה הזה ובנדיבותם תורמים אותו לאנשי חינוך".

ינון כהן סמנכ"ל עמותת שמחה לילד עם מיכל דליות

ינון כהן סמנכ"ל עמותת שמחה לילד עם מיכל דליות צילום: מיכל וינפלד

כפיר גבאי, מנכ"ל קבוצת קליק טוי, מסר כי "אנו שמחים להיות שותפים ליוזמה לתרומת משחקי 'יחד ננצח' לאנשי חינוך ברחבי הארץ. מיכל דליות, שותפתנו לפיתוח המשחק ועמותת 'שמחה לילד' שותפתנו לעשיית הטוב וחלוקת המשחק, עושים את מירב המאמצים כדי להגיע למקסימום אנשי חינוך, באמצעותם יגיעו המשחקים לכל פינות הארץ. אנחנו נשמח לשקול תרומה של משחקים נוספים בהתאם להיענות ליוזמה הראשונית שלנו".