חדש על המדף הילדים שלכם חייבים להכיר את המאפייה המדהימה של פרדי

פרדי בון בון הוא האופה המדהים ביותר בעיירה, ולכן כשמכריזים על תחרות האפיה של בלויל, כולם רוצים שהוא יזכה. כולם מלבד האופה ברנרד, יריבו, שיעשה הכל כדי לודא שהעוגה המדהימה של פרדי תהפוך לקטסטרופ..פטל!

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/24 15:30 ט באדר א'

הילדים שלכם חייבים להכיר את המאפייה המדהימה של פרדי
המאפיה המדהימה של פרדי, צילום: מטר הוצאה לאור

לכל מי שמחפש לילדים וילדות סיפור מתוק עם מסר חיובי, על נדיבות לב, עזרה לזולת, יצירתיות, והצלחה שנובעת מעבודה קשה ומאמץ; "המאפיה המדהימה של פרדי" הוא ממתק אמיתי.

מחוץ ל"מאפיה המדהימה של פרדי" תמיד משתרך תור ארוך של אנשים, וכאשר פרדי מסתובב בעיר לחלק את העוגות שהוזמנו ממנו הוא תמיד נתקל בידידים ומכרים. הוא אוהב את כולם וכלום אוהבים אותו, למעט אדם אחד, ברנרד מקרון, היריב העסקי שלו. ברנרד הוא נבל חורש מזימות שמן הרגע הראשון מנסה לחבל לפרדי את התוכניות.

לפרדי טוב הלב, יש חלום להחליף את התנור הקטן והישן במאפיה ולשם כך כדאי לו לנצח בתחרות האפיה הראשונה של עירו בלויל: בתחרות, למתחרים יש שעתיים לאפות עוגה מכל סוג שתסמל עבורם את העיר. ולפרדי יש תכנית פעולה מצוינת וגם מקור טוב להשראה – הקרוסלה שבפארק, אך לברנרד היריב שלו יש תכניות שימנעו ממנו להצליח.

האם פרדי יצליח לסכל את המזימות המרושעות של ברנרד ולזכות בכל זאת בפרס? האם סוף סוף יוכל להחליף את התנור? "המאפיה המדהימה של פרדי" הוא לא רק סיפור שובה לב; זו קריאה לפעולה. ספר זה מזמין את הקוראים לאמץ את חדוות האפייה עם מתכון ומילון מונחים בסופו, לחקור את רחובות בלויל על מפת העיר, ולטפח רוח של עזרה הדדית וקשרים אנושיים משמעותיים.

זהו ספר ראשון בסדרה ומתאים גם להקראה וגם לקריאה ראשונה.

המאפיה המדהימה של פרדי

המאפיה המדהימה של פרדי צילום: מטר הוצאה לאור

האריט ויטהורן – הרייט גדלה בלונדון, שם היא עדיין גרה עם בעלה ושלוש בנותיה. היא למדה
באוניברסיטת רידינג ובאגודת האדריכלים, ועבדה בעבר בשימור מבנים. כיום היא סופרת במשרה
מלאה.

אלכס ג' גריפית'ס – אלכס צייר תמונות מאז שהוא זוכר את עצמו. בילדותו, נהג להקיף את עצמו בעטים ונייר, שרבט במשך שעות כדי ליצור מפלצות ים, יצורים מעופפים, קופים ורוחות רפאים על גב קופסאות דגנים ישנות. שלושים שנה מאוחר יותר, לא הרבה השתנה. כעת, הוא עובד כמאייר ומעצב גרפי לילדים בטורונטו, אלכס משלב עט ודיו עם צבעי מים ומרקמים דיגיטליים כדי ליצור את האיורים שלו.

תרגום: גליה אלוני דגן, עריכה: חמוטל לוין.

גילאים: 5-9, 118 עמודים.
הוצאה: מטר הוצאה לאור.
מחיר: 58 שקלים.