שלוש מילים: כך קייט מידלטון מרגיעה את הילדים באירועים מלכותיים

חינוך ילדים זו אינה משימה פשוטה, וגם דוכסית כמו קייט מידלטון תוכל להעיד על כך. בספר חדש שנכתב על משפחת המלוכה נחשף כיצד מצליחה הנסיכה לגרום לילדיה להפסיק להפריע בזמן אירועים ממלכתיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/23 14:19 י בכסלו התשפד

שלוש מילים: כך קייט מידלטון מרגיעה את הילדים באירועים מלכותיים
המשפחה המלכותית, צילום: shutterstock

קייט מידלטון אולי נותנת תחושה של מי שקסם מהלך סביבה, אך גם הדוכסית מוולס היא בסוף אמא שנאלצת להתמודד עם אתגרים הוריים רגילים. ואולי אפילו יותר: כשהילדים שלנו מפריעים בטקסים חשובים אנחנו ללא ספק מתפדחים ומנסים להשתיק אותם באופן מיידי, אך כשמדובר בילדי משפחת המלוכה - הצרה גדולה ביותר. כבר היינו עדים לתקריות משעשעות של הנסיך לואי בן ה-5, אך גם האחים הגדולים ג'ורג' ושרלוט לא חפים מהפרעות.

קוד סודי בן שלוש מילים: "בואו נעשה הפסקה"

כדי למנוע בושות בטקסים ממלכתיים וחשובים, יש לקייט מידלטון שיטה מיוחדת. לאחרונה יצא ספר בשם "נוער מוזהב: היסטוריה אינטימית של התבגרות במשפחת המלוכה" (תרגום מאנגלית) אותו חיבר טום קווין, ובו חשף את הקוד הסודי בו משתמשת הנסיכה כשהיא מעוניינת להזכיר לילדיה מה היא ההתנהגות הנכונה. הקוד, בן שלוש מילים: "בואו נעשה הפסקה".

"הילדים של קייט מידלטון יודעים שלמילים האלה יש משקל גדול"

בספר נכתב: "כשהנסיך לואי התנהג שובבות בחגיגות 70 שנות המלוכה של המלכה המנוחה, למשל, כשהוציא לשון לאמו, תגובתה של קייט זכתה לשבחים על ידי צוותים של פרשנים מומחים. היא ככל הנראה השתמשה בקוד סודי כדי להרגיע את הילדים, כפי שהיא עושה בכל מיני אירועים. היא פשוט אומרת, 'בואו ניקח הפסקה'. אבל כפי שהסביר איש צוות לשעבר, הילדים יודעים שלמילים המעטות האלה יש משקל גדול יותר ממה שאנחנו יכולים לדמיין".