מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בלתי נתפס: 600 ליטר חלב אם חולקו לתינוקות שהתייתמו או שאימהותיהן נחטפו לעזה

הבנק הלאומי לחלב אם של מגן דוד אדום סיפק למעלה מ-600 ליטר חלב אם לפגים ולתינוקות שהתייתמו, שאימהותיהן נחטפו או נפצעו, או לתינוקות של אימהות שגויסו לצה"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 18:41 טז בחשון התשפד

בלתי נתפס: 600 ליטר חלב אם חולקו לתינוקות שהתייתמו או שאימהותיהן נחטפו לעזה
חלב אם, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

הבנק הלאומי לחלב אם של מגן דוד אדום מדווח על כך שסופקו למעלה מ- 600 ליטר של חלב אם לפגים, לתינוקות שהתייתמו, שאימהותיהן נחטפו או נפצעו, או לתינוקות של אימהות שגויסו לצה"ל ולמלאי החירום של הפגיות בבתי החולים ברחבי הארץ.

בנוסף לתורמות הותיקות, הצטרפו כ-200 תורמות חדשות שתורמות חלב בימים אלו, לצד 700 אימהות נוספות שנמצאות כעת בשלבי קליטה ויתחילו לתרום גם הן בזמן הקרוב.

ד"ר שרון ברנסבורג צברי, מנהלת הבנק הלאומי לחלב אם של מגן דוד אדום: "בעקבות המלחמה בנק חלב האם הלאומי של מד"א שילש את פעילותו, ובנוסף לאספקת החלב כבשגרה עלה צורך חירום באספקת חלב אם בטוח להזנה עבור תינוקות שהתייתמו, שאימהותיהן נחטפו או נפצעו, או לתינוקות של אימהות שגויסו לצה"ל. אנחנו פועלים מסביב לשעון וקולטים בימים אלו כ-700 תורמות חדשות על מנת לאסוף כ-1,000 ליטר חלב בשבועות הקרובים על מנת להמשיך להעניק לתינוקות והפגים את החלב הבטוח ביותר שעומד בתנאי פיקוח קפדני ועובר את כל הבדיקות והתהליכים הנדרשים למען בריאותם."