הגיע הזמן: 5 דברים שתוכלו לעשות רק כשהילדים יחזרו למסגרות

החופש הגדול נגמר - ובין אם אתם שמחים ובין אם לא, בקרוב מאוד הילדים יתפזרו למסגרות ויתפנה לכם בוקר שלם רק לעצמכם. בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם 5 רעיונות כיצד לבלות ב-1 לספטמבר | כתבה להורים בלבד

אורי מוק אורי מוק, חדשות כיפה 30/08/23 14:05 יג באלול התשפג

הגיע הזמן: 5 דברים שתוכלו לעשות רק כשהילדים יחזרו למסגרות
הורים חופשיים ומאושרים, צילום: shutterstock

הראשון לספטמבר מתקרב ואיתו הבוקר הראשון הפנוי להורים מזה חודשיים. לרגל המאורע המרגש, אספנו בשבילכם 5 רעיונות כיצד להעביר את תחילת שנת הלימודים, כי מסגרת לילדים שווה חופש בשבילכם. אז בין אם אתם מותשים, אנרגטיים, רעבים או מתגעגעים, הכתבה הזו עבורכם.

המותשים

חודשיים שלמים הייתם על הרגליים, בישלתם ארוחה אחרי ארוחה, הפרדתם מריבות, הסעתם לג'ימבורי, לפארק ושוב לג'ימבורי. אטרקציות חופשות, ושלא לדבר על הבלאגן האין-סופי. זה הזמן שלכם לעצור. תשאירו את הכלים בכיור ואת הצעצועים על השטיח. תנו לילדים חיבוק, צלמו אותם עם התיק החדש בכניסה לבית הספר ותחזרו הביתה היישר למיטה - זה הזמן שלכם להשלים שעות שינה.

קשה לקום לוותיקין

קשה לקום לוותיקין, צילום: shutterstock

האנרגטים

בואו תודו באמת. במשך תקופה ארוכה כיביתם קצת את עצמכם. גייסתם את כל הסבלנות שיש למריבות של הילדים, עליתם איתם על קרוסלת הסוסים הכי איטית בלונה פארק, ושבועות שלמים לא יצאתם עם חברים. שלא לדבר על ערוץ לולי והופ שהשתלטו על הפלייליסט ברכב. זה הזמן שלכם לחגוג! צאו לבלות - טיול ג'יפים זוגי, הופעה של הזמר האהוב עליכם, או אפילו זמן איכות בחדר כושר.

חדר כושר יישארו סגורים. אילוסטרציה

חדר כושר יישארו סגורים. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

הרעבים

שאריות. זה מה שאכלתם במשך 69 יום. גרדתם את הפסטה שנדבקה לתחית הסיר, נשנשתם את הקשה של הלחם של הבן, וכשיצאתם לאכול בחוץ - בחרתם במסעדת הג'אנק הקרובה, זאת שיש בה מנות ילדים במחיר סביר וכוללת מתנת פלסטיקית לכל ילד. את הבוקר הזה אתם צריכים לנצל כדי לאכול. במסעדה שווה עם אוכל של מבוגרים לשם שינוי, בשקט ובשלווה. ואם אתם הטיפוס המבשל - אז כל המטבח לרשותכם, בלי ילדים שיסתובבו לכם בין הרגליים תכינו אוכל מושקע ותחסלו אותו לבד.

אילוסטרציה

אילוסטרציה, צילום: shutterstock

המתגעגעים לילדים

הילדים עולים להסעה לבית הספר, נעלמים מאחורי דלת הכיתה. הקטן שלכם פתאום בגן חובה, הגדול שלכם מתחיל תיכון - איך הזמן עבר כל כך מהר? פתאום הקיץ כולו נצבע בגוונים פסטלים של געגוע. אז למרות שאתם זן נדיר, גם להורים המתגעגעים יש פתרון: נצלו את השעות השקטות כדי לאסוף ולמיין את כל התמונות מהקיץ וליצור אלבום תמונות דיגיטלי או מודפס - לפי הטעם והכישרון. זה הזמן להתרפק על החוויות הטובות שצברתם וגם לנצל את זה שהזיכרונות עדיין טריים.

תמונות באלבום

תמונות באלבום, צילום: שאטרסטוק

העצלנים

לא נועדתם לקונספט של חופש גדול מהסיבה הפשוטה - אתם לא אוהבים לצאת מהבית. חבל שהתכונה הנפלאה הזו לא עברה לילדים, שדרשו לבלות מידי יום ביומו באטרקציה אחרת. עכשיו כשהבית התרוקן, אתם יכולים סוף סוף לעשות את מה שחיכיתם לו הרב מאוד זמן: כלום. שבו על הספה, תזמינו אוכל או תכינו קפה, תפעילו נטפליקס על הסדרה הראשונה שתקפוץ לכם (כי למי יש כוח לחפש) ותהנו.

צילום: shutterstock