וטיילת בחגך 4 טיפים שכדאי לכם לזכור לפני שאתם יוצאים לטייל עם הילדים

חול המועד פסח ידוע כזמן נפלא לטיולים משפחתיים עם הילדים. לפני שאתם בוחרים מסלול ויוצאים לחרוש את הארץ, אספנו בשבילכם ארבעה דברים שכדאי לכם לדעת ולתכנן מראש

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/23 14:16 ו בניסן התשפג

4 טיפים שכדאי לכם לזכור לפני שאתם יוצאים לטייל עם הילדים
צילום: shutterstock

טיולים בטבע עם הילדים הם חוויות ייחודיות ומשפחתיות שיכולות להעמיק את הקשר בין ההורים לבין הילדים וגם לחזק את הקשר של הילדים עם הטבע. אבל, כדי להבטיח טיול מהנה ובטוח עבור כולם, ישנם כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון.

1. בחירת מקום מתאים

כשאתם מחליטים לאן ללכת לטייל, בחרו במקום המתאים לגיל ולרמת הכושר של הילדים. אם יש לכם ילדים קטנים, בחרו במסלול קצר ופשוט, ואם הילדים יותר בוגרים ומתאימים למסלולים קשים יותר, תכננו מסלול עם קשיי ניווט ופעילויות רבות.

צילום: shutterstock

2. תכננו את הציוד

כשהולכים לטיול עם ילדים, חשוב לדאוג ולהכין אמצעי זהירות אל תשכחו לקחת את כל הציוד הנחוץ כמו מים, אוכל, כובעים, קרם הגנה וציוד למצבי חירום. למשל, ג'ל הגנה שקוף לפנים לילדים של ד"ר פישר, המעניק הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש, להגנה מקרינת UVB (SPF50) וקרינת UVA וסיוע בהגנה מפני קרינת IR, עמיד במים ובמרקם קליל. המוצר נוח וקל במיוחד לשימוש גם בגילאים צעירים בגלל שאינו מותיר סימנים לבנים לאחר המריחה
ונספג בעור בקלות ובמהירות.

ג

ג'ל הגנה לילדים צילום: יעל האן

3. התלבשו בהתאם

לפני שאתם יוצאים לטיול, בדקו את מזג האוויר בחוץ. התאימו את הלבוש של הילדים לפי מזג האקלים ולפי המקום שאליו בחרתם ללכת. אם יש צפיה לגשם, חשוב לקחת מגן גשם ולהכין את עצמכם עם בגדים חמים יותר ומטריות.

צילום: shutterstock

4. תכננו מראש

לפעמים רק ללכת למסלול זה לא מספיק. כשמדובר בילדים קטנים, כדאי לכם לתכנן מראש מה תעשו וכיצד תפעילו אותם לאורך היום. הצעה נוספת שיכולה לשדרג את היום שלכם היא להכין משחק או פעילות שתוכלו לבצע עם הילדים בזמן הנסיעה, כך הם לא ישגעו אתכם בשאלות על מתי מגיעים.

צילום: shutterstock