מתמודדי נפש בסביבה שלכם יכולים להיות גם מתנה

מתמודדי נפש בעבודה שלכם, בארגון שלכם או אפילו בביתכם יכולים להוסיף לכם המון. 5 סיבות למה אתם רוצים אותם לידכם

חדשות כיפה יערה ישורון 16/11/22 10:12 כב בחשון התשפג

מתמודדי נפש בסביבה שלכם יכולים להיות גם מתנה
אנשים, צילום: shutterstock

למה אתם רוצים מתמודדי נפש בסביבה שלכם, בעבודה שלכם, בארגון שלכם, בכיתה שלכם, בבית שלכם:

  1. כי הם אנשים רגישים חושית וקולטים את העולם באלף ואחד גוונים, צבעים וצורות שבחיים לא ראיתם. לכן הם סופר יצירתיים ומאוד מוכשרים. יש להם גישה יפיפיה ומהירה לאומנויות מסוגים שונים, והם יגבירו את היופי והיצירה והיצירתיות במרחב שבו הם נמצאים.
     
  2. כי הם אנשים רגישים חושית וקולטים את התחושות של מי שנמצא מסביבם, מה שהופך אותם לססמוגרף הרגשי של הקבוצה. הם יודעים מי סוער ומי רגוע והם יודעים איך לגשת לכל אחד ומה כל אדם בקבוצה צריך כרגע. הם יכולים לווסת קבוצה מדהים אם נותנים להם את הכוח והיכולת לעשות זה. הם יודעים לתת לכל פרט תחושה טובה ורצויה. זה כוח על.
     
  3. כי הם רגישים חושית וקולטים המוני פרטים, וגם יודעים לעשות עיבוד עומק לכל מה שקורה במרחב. לכן הם מצליחים מאוד בהימורים והערכות. יש להם גם יותר נתונים, והם גם מעבדים אותם יותר לעומק. ההערכות שלהם יכולות לקחת טיפה יותר זמן, אבל הן יכולות לתת תוצאות הרבה יותר טובות.
     
  4. כי הם רגישים חושית וקולטים המוני פרטים שהם פחות מארגנים אותם בתבניות או מבנים סדורים. זה אומר שהם יכולים לעשות אינטגרציות יפהפיות בין תחומים שונים ונושאים שונים, באופן הרבה יותר דרמטי מהרגיל. לכן המתמטיקאים, והשפים, והגאונים והיוצרים הכי גדולים והמנהיגים הכי דגולים, והאברהם לינקולנים, והאיינשטיינים והסטיב ג'ובסים והאיימי ווינהאוסים כל כך הצליחו. בגלל הכוח האינטגרטיבי שלהם והיכולת לעשות חיבורים וקישורים גם כאלה שאנחנו לא מצליחים לראות אפילו אחרי שמראים לנו אותם שחור על גבי לבן.
     
  5. כי לאנשים רגישים חושית יש קודם כל כוחות על, ולכן גם נורא כיף איתם. לכן הם אהובים כל כך, הם יודעים לעשות את הקסם הזה.

כן, יש גם חסרונות. אבל למי אין?