סדרת מוצרי הטיפוח לתינוק מתרחבת: שמפו חדש בניחוח קלאסי

חדש מד"ר פישר: שמפו לתינוק בסדרת קמיל בלו קלאסיק. בנוסחה ללא דמעות המותאמת לעורם העדין של תינוקות ומוצעת בריח המוכר והאהוב של סדרת קמיל בלו קלאסיק

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/22 14:57 יג בחשון התשפג

סדרת מוצרי הטיפוח לתינוק מתרחבת: שמפו חדש בניחוח קלאסי
צילום: יעל האן

מותג התינוקות המוביל בישראל, קמיל בלו, כולל מגוון רחב של סדרות טיפוח ומוצרים שונים המספקים מענה לצרכים השונים של הטיפול בתינוק החל מיום היוולדו ואילך. המוצרים השונים מוכרים ואהובים על הורים ותינוקות מזה 55 שנה, והם גם הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל.

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קמיל בלו, ומשיקה את קמיל בלו קלאסיק, שמפו לתינוק  לשימוש יומיומי מגיל לידה,  בנוסחה ללא דמעות, המותאמת לעורם העדין של תינוקות ומוצעת בריח המוכר והאהוב של סדרת קמיל בלו קלאסיק. השמפו מועשר בתמצית פרחי קמומיל להרגעת עור הקרקפת ובפרו ויטמין B5, להענקת לחות, רכות, לסיוע בשמירה על גמישות וחיוניות העור ולמראה שיער בריא.

המוצר נבדק דרמטולוגית, ללא דמעות, היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, עבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש וכן מבדקי הערכת בטיחות אירופאיים המעידים על התאמתו לעורם העדין של תינוקות.

עוד בסדרת קמיל בלו קלאסיק:

  • אל-סבון- מועשר במרכיבי לחות ובתמצית קמומיל להרגעת העור, מתאים לניקוי יסודי ועדין של עור התינוק ולעור עדין במיוחד. היפואלרגני.
  • קרם גוף- מועשר בקמומיל וקלנדולה. מכיל ויטמין E ופרו ויטמין 5B לשמירה על מראה עור בריא וגמיש. מעניק לחות ל- 24 שעות היפואלרגני, ללא צבע, פראבנים, SLS ו- SLES. 

בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.