מתקפלים איך מקפלים נכון ובזריזות את ערימות הכביסה מהחג?

עבר עלינו חג ארוך, ועמוס בבגדים חדשים שהפכו לבגדים מלוכלכים מארוחות החג או מהחום המעיק. אז איך מתמודדים עם קיפול כמויות הכביסה שנצברה? צפו!

חדשות כיפה דניאל וייס 09/09/21 11:57 ג בתשרי התשפב

איך מקפלים נכון ובזריזות את ערימות הכביסה מהחג?
צילום: shutterstock

ראש השנה הסתיים ואיתו יומיים וחצי של סטים, תלבושות, או כל מילת תואר אחרת להתאמת בגדים לכבוד החג. מדובר בחג עם לפחות ארבע ארוחות וישנו סיכוי שבכל אחת מהן נתלכלך ועל כן הסברה היא כי בכל ארוחה לבשתם סט בגדים חגיגי ושונה מקודמו. והנה, הסתיים החג ובעצם כבר יום חמישי, מחר שבת, מה ילבשו כל בני הבית? ערמות הכביסה אומנם כבר במכונה אבל מלאכת הקיפול היא המלאכה המאתגרת באמת. הקיפול מסייע לנו לשמור על הבגדים חלקים, על הנראות היפה שלהם להמשך וגם מאפשר לנו לבחור בגדים באופן נוח בארון. לשיטות הקיפול יש תורות ושיטות רבות, אולם השורה התחתונה היא כי הבגד צריך להיות מקופל באופן כזה שיהיה זהה לשאר הבגדים המקופלים בארון ובעת הלבישה קמטי הקיפול יחמיאו לבגד ולא יעניקו לו מראה מרושל.

במיוחד לכך, מצאנו סרטון שמסביר בדיוק איך ניתן לקפל באופן מסודר, קליל ומדוייק שהבגדים בארון יהיו אחידים ובעצם גם הקיפול יהיה אחיד וזריז.



שימו לב כי בסרטון ניתן לראות שלא משנה אם מדובר בחולצת טי שירט, סוודר או חולצה מכופתרת, המטרה היא להביא את הבגד לכדי מלבן, וממנו הקיפול נעשה קל ונוח ובארון יראה נהדר.

אז מה עושים? דואגים שהשרוולים יקופלו ראשונים לתוך אמצע החולצה. ואז הנוסחה זהה לכל הבגדים, קיפול של צד ימין, קיפול של צד שמאל וקיפול אמצע מהלמטה של החולצה. 

שיהיה המון בהצלחה, ולא להתייאש מהמחשבה שבמוצאי שבת הכל חוזר חלילה.