החופש הגדול יוצאים לנסיעה ארוכה עם הילדים? כך תעברו אותה בכיף

אוגוסט הוא חודש של טיולים ונסיעות משפחתיות ארוכות שמהוות פוטנציאל לתסכול וחור בראש, והכל כדי לספק את יצר השעמום של הילדים. איך תהפכו את הנסיעות האלה לחוויה לילדים עוד יותר מהיעד אליו אתם נוסעים?

חדשות כיפה דניאל וייס 15/08/21 11:28 ז באלול התשפא

יוצאים לנסיעה ארוכה עם הילדים? כך תעברו אותה בכיף
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

חודש אוגוסט הוא חודש מאתגר בכל הגזרות כמעט, אבל ההגעה ממקום למקום יכולה להיות קו השבר עבור הרבה מאוד משפחות שהשהייה בתוך הרכב הופכת להיות כר פורה לריבים, כעסים וצעקות. אז לפני שנכנסים לרכב ומקליקים, מכינים מראש אלטרנטיבות שעשוע שיתנו מענה לכל המשפחה.

להן רשימה של כמה המלצות עבור ההורים חסרי האונים מאחורי ההגה ועבור הילדים שצרכים את החשיבה מראש על מנת שהם יהיו רגועים בנסיעה.

מוסיקה

הדרך הטובה והאולטימטיבית להעביר נסיעות בכלל ועם הילדים בפרט, היא כמובן מוסיקה. אם זה שיר קצבי בפול ווליום או נעימות שקטות להעביר איתם נסיעות שכולם סביבך כבר קרסו לישון. לשיר ברכב זה כמעט כמו לשיר במקלחת, כיף, לא מתחשב ולא מחייב יכולות שירה. אז הכינו פלייליסט שמקובל על כל המשפחה בין אם זה בחירת השירים שכולכם אוהבים יחד, מזכיר לכם חוויה כזאת או אחרת, או זמר שאהוב על כולכם, או פלייליסט פלורליסטי שיורכב משירים שכל אחד מבני המשפחה יבחר להכניס אליו, ותתחילו לזמר כל הדרך אל היעד.

אילוסטרציה

אילוסטרציהצילום: shutterstock

משחקי חברה 

אלטרנטיבה מעולה למשפחות שנהנות להעביר את הנסיעה בדיבורים ושיחות, היא משחקי חברה בין נוסעי הרכב.

21 שאלות - כל  נוסע בוחר אישיות או חיה, ועל כל הנוסעים לנסות ולנחש מה האישיות או החיה שנבחרה בתוך פחות מ - 21 שאלות. שימו לב, לא כל המשפחות נהנות מהמשחקים הקולניים האלה, אז נדרש מכם מעטו סבלנות, וכעם קצת רצון לשבור שגרה, הקשיבו למשחק הזה כלא משתתפים ומהצד ותראו ישועות מצחיקות. 

המילים האסורות -  הכינו לקראת הנסיעה פתקים בהן מילים שימושיות שנאמרות לא מעט במהלך הנסיעה (אוכל, שתיה, שירותים, אבא, אמא, וכו) ותנו לכל אחד מבני המשפחה פתק. המילה שרשומה בפתק היא המילה שעל האוחז בו להימנע ממנו במהלך כל הנסיעה, כאשר יתר בני המשפחה צריכים לנחש עד לסוף הנסיעה מהם המילים האסורות של חבריהם לנסיעה.

פודקאסטים

פתרון חדש ומעולה לנסיעות ארוכות שנותן מענה רחב לכל הגילאים.

אם גם אתם מחובבי הפודקאסטים, כדי שתכירו את הפודקאסט החדש שלנו "מעשה ונשמע" שמיועד כולו לילדים שלכם וירתק אותם עד הסוף. בכל פרק יוצאים גיבורי הפודקאסט למסע חדש עם יוני, שרי והכלב שרגא השלישי.  

הקלת נהלים

 מכירים את החוק שלא אוכלים ושותים ברכב? אז זה הזמן לשחרר מהחוק הזה, במידה ומדובר נסיעה ארוכה שהצורך באכילה ושתייה עלול להוות נקודת שבירה עבור הנוסעים באוטו. הזכירו לכל אחד מהנוסעים להכין לעצמו בקבוק מים וחטיף או סנדוויץ' על מנת שבמקרה של רעב המענה יהיה מהיר שך שלא תתפתח סיבה לריבים ולקיטורים ברכב. 

אילוסטרציה

אילוסטרציהצילום: shutterstock

הכי חשוב, לדעת שלנסיעה יש התחלה ויש סוף. עדכנו את בני המשפחה שידעו מתי יוצאים, מתי מגיעים והרגיעו גם את עצמכם, הנסיעה לא תמשך לנצח ויש אפשרות להפוך כל סיטואציה לנעימה יותר

 

נסיעה טובה