שני בתי ספר של אמי"ת זכו בפרס החינוך הדתי

ישיבת "בלבב שלם" בירוחם ובית הספר לבנות של אמי"ת בצפת, זכו בפרס החינוך הדתי מטעם משרד החינוך. הישיבה בירוחם, שהוקמה על ידי הרב אליהו בלומנצוויג, זוכה ל-97% זכאות בבגרות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/13 15:28 כז בשבט התשעג

שני בתי ספר של אמי"ת זכו בפרס החינוך הדתי
תיכון הראל-cc-by, צילום: תיכון הראל-cc-by

פרס החינוך הדתי מטעם משרד החינוך הוענק השבוע לשני בתי ספר של רשת אמי“ת - ישיבת ”בלבב שלם“ בירוחם ובית הספר לבנות של אמי“ת בצפת.

ישיבת אמי"ת ”בלבב שלם“ הוקמה רק לפני כשבע שנים והיא מגדירה עצמה כאינטגרטיבית מתוך בחירה ואידיאל ומשלבת תלמידים מאוכלוסיות שונות ומגוונות. לישיבה מתקבלים כל בני ירוחם החפצים בכך והיא פותחת את שעריה לתלמידים מצויינים מכל רחבי הארץ. אחוז הזכות לבגרות בישיבה עומד על 97% ורק השנה היא זכתה לשני חתני תנ“ך - הארצי והעולמי. הישיבה הוקמה על ידי הרב אליהו בלומנצוויג, ראש ישיבת ההסדר בירוחם, ובראשה עומד הרב יאיר יעקבי.

בית הספר לבנות בצפת, אותו מובילים יפה שמש פרג‘ון יחד עם הרב יהודה פלס, שומר על עלייה מתמדת ברמת הזכאות לבגרות. במטרה לכוון לכישוריה ויכולותיה של כל תלמידה, נפתחו בבית החינוך מגמות לימודים חדשות - מדעי הרפואה,תקשורת אלקטרונית וקולנוע, אומנות, מדע וטכנולוגיה.

ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמי"ת, אמר כי ”ההישג משמח דווקא כי מדובר בבתי חינוך שהם מופת חינוכי. למרות שהם פתוחים לאוכלוסיית תלמידים רחבה, הם הצליחו להגיע למצויינות יוצאת דופן ובכך מגשימים הלכה למעשה את חזון אמי"ת לתורה, לציונות - ולחינוך למצוינות והכל מתוך מחויבות לחברה“.