קפטן מכבי ת"א בכפר תפוח: "מאחל לתושבים עוד הרבה הרבה שנים בשומרון"

במסגרת 50 שנים להתיישבות בשומרון הגיעה היום קבוצת מכבי ת"א למשחק ידידות עם קבוצות הנוער של אליצור שומרון. סטיבן לנדסברג:"הילדים האלו שיחקו סופר אגרסיבי, זה היה תענוג ומגיע להם כל הכבוד על הגישה והתשוקה שלהם. הם היו תחרותיים מאוד וזה הרשים אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/17 18:58 ח באדר התשעז

קפטן מכבי ת"א בכפר תפוח: "מאחל לתושבים עוד הרבה הרבה שנים בשומרון"
לירון מולדובן, מנהלת הליגה, צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

מכבי ת"א התארחה ביום שני בכפר תפוח, במסגרת העונה השביעית של פרויקט "כדורסל למען הקהילה" המתקיים בתמיכת מפעל הפיס ובשיתוף מנהלת הליגה.

[embed]

]

תלמידי בתי הספר היסודיים מיקיר ופדואל הגיעו גם הם לקחת חלק בחוויה ויצרו אווירה נהדרת באולם שהתמלא ב-300 ילדים. רבים מהם הופיעו בחולצות צהובות של הקבוצה וזכו לחתימות עליהן בסיום האירוע. בביקור נכח גם יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין, שרואה במיזם חשיבות רבה לקידום החינוך לספורט בישראל.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=o5KTEXEMRds[/embed]

קפטן מכבי ת"א, גיא פניני סיפר שזו הפעם הראשונה שהוא נמצא בשומרון: "פעם ראשונה שלי בשומרון. אני מקווה שלא האחרונה כי היה לנו כאן ממש כיף, יש פה ילדים מדהימים. רואים שהם נהנים אוהבים את הכדורסל ובאמת באים מאהבה רואים שהם גדלים על ערכים. אני שמח שיצא לנו לבוא לפה לבקר. אשמח אם גם אתם תבואו אלינו לבקר באיזה משחק או אימון אפילו ואני שמח על שיתוף הפעולה הזה".

בהתייחס לכשרון של הילדים שחקני הכדורסל בשומרון: "יש כאן כמה ילדים ממש מוכשרים, לפי הכישורים ומה שראיתי על המגרש יש פה עתיד". לרגל חגיגות 50 שנה לשומרון אמר פניני: "מאחל לתושבי השומרון עוד הרבה הרבה שנים בשומרון זה לא מובן מאליו ורק שייהנו ותשמרו על עצמכם".

המשחק אומנם לא היה כוחות ולא היה נראה ששחקני מכבי מתאמצים יותר מדי אבל זה לא הפריע לילדים שלא הצליחו להסתיר את ההתרגשות ממשחק משותף עם הכוכבים של הקבוצה. התוצאה כאמור לא הייתה העניין, ובאופן לא מפתיע ניצחו שחקני מכבי 35:23.

(צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה)

"זה תמיד כיף גדול להגיע לבתי ספר ולשחק עם התלמידים", סיכם סילבן לנדסברג, "הילדים האלו שיחקו סופר אגרסיבי, זה היה תענוג ומגיע להם כל הכבוד על הגישה והתשוקה שלהם. הם היו תחרותיים מאוד וזה הרשים אותי. אני נהנה באופן אישי מכל ביקור כזה ואני בטוח שכך גם כל חבריי לקבוצה, זה דבר שיקר מאוד לליבנו ושום דבר לא משתווה לחיוכים שאנחנו רואים פה".

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=YEtLucYLclY[/embed]

"זה מרגש לא רק עבור הילדים, אלא גם בשבילי אישית כמי שגדל על מכבי ת"א, כמו רוב תושבי השומרון", אמר ראש המועצה יוסי דגן, "אין ספק שהחיבור הזה עם מכבי הוא מצוין. אני מאוד שמח ומתרגש לראות את הילדים של אליצור שומרון נלחמים על כל כדור, זה כיף גדול. כמו שמכבי אמרו בזמנו 'אנחנו על המפה', גם אנחנו היום על המפה ואני בטוח שבעוד כמה שנים התקשורת תגיע לכאן כדי לסקר בשידור ישיר משחקים מליגת העל של מכבי ת"א נגד אליצור שומרון. אין ספק שהפרויקט הזה הוא אחד החשובים והמרשימים של מפעל הפיס, אנחנו גאים ליטול בו חלק. חשוב לי להודות למפעל הפיס, העומד בראשו עוזי דיין וכל מי שלוקח חלק במיזם הנפלא הזה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן