פוע"ה מכשירים יועצות דתיות לטיפול מיני

במכון פוע"ה מבקשים לפרוץ דרך לטובת בני זוג דתיים המתמודדים עם קשיים בתחום המיניות ויחסי האישות. הקורס ישלב תכנים מקצועיים וסקסולוגיים, לצד ידע הלכתי-תורני בנושא

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/01/13 16:58 ו בשבט התשעג

פוע"ה מכשירים יועצות דתיות לטיפול מיני
אלנתן גוטוירט, צילום: אלנתן גוטוירט

מכון פוע“ה משיק לראשונה קורס לטיפול וייעוץ מיני לבני זוג דתיים. המכון, שפועל מזה כעשור בנושאי פוריון ומיניות במגזר הדתי והחרדי, מבקש להכשיר נשות מקצוע תורניות שיוכלו לתת מענה לטיפול מיני לזוגות ויחידים המתמודדים בתחום המיניות ויחסי האישות.

בפוע“ה מסבירים היום כי הקורס יתנהל, כמובן, מתוך תפיסת עולם תורנית והלכתית. הקורס יבוסס על ידע מקצועי שיילמד ברמה אקדמית על ידי בית הספר לעבודה סוציאלית של אוניברסיטת בר אילן. תכלית הקורס האקדמי היא להכשיר הלכה למעשה את הנשים לנושאי התפקוד המיני, כדי שאלו יוכלו לייעץ בנושא לבני זוג הסובלים מקשיים בחדר המיטות.

במקביל, יעסוק הקורס גם בתכנים תורניים, תוך נגיעות הלכתיות לחשיבות מצוות פרו ורבו וקיום יחסי האישות בראי ההלכה. בפוע“ה הסבירו כי בכוונתם ”לבנות יחס בריא ונכון מבחינה תורנית בתחום האישות והמיניות ולהכיר את הצדדים ההלכתיים השונים על מנת לתת ליועצות כלים למתן ייעוץ מקצועי, באופן שלא יסתור את ההלכה“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן