נתוני עיריית ירושלים: פלך - בית הספר הדתי הטוב ביותר בעיר

בית הספר לבנות "פלך" מוביל את דירוג בתי הספר הדתיים בעיר, שפרסמה עיריית ירושלים. 100% מתלמידותיו זכאיות לבחינת בגרות. אחריו ברשימה: צביה, אולפנת חורב ותיכון הרטמן

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 18/02/13 13:48 ח באדר התשעג

נתוני עיריית ירושלים: פלך - בית הספר הדתי הטוב ביותר בעיר
cc-by-hovev, צילום: cc-by-hovev

עיריית ירושלים מפרסמת היום (ב‘) את דירוג בתי הספר בעיר, בתוכם בתי הספר הדתיים, במדדי הצטיינות בבגרויות ושביעות רצון הורי התלמידים וסגל ההוראה. המדד מתבסס על סקר טלפוני שנערך על ידי העירייה והוא מתייחס גם לרמת הארגון והניהול של בתי הספר.

בית הספר הטוב ביותר בירושלים, על פי המדד, הוא בית הספר לבנות דתיות ”פלך“ (89.1), אחריו: אולפנת צביה (88.2), אולפנת חורב (88.1), הרטמן (87.9), מרכז נוער דתי (86.9, אולינה דה רוטשילד (85.9), הימלפרב (84.7), ישיבת חורב (84.7) ו“אור תורה“ לבנות (83.9). הישיבה לצעירים הגיעה למקום העשירי בלבד עם ציון של 83.8.

בפלך מובילים באחוז הזכאות לבגרות, שעומד על 100% מהתלמידות. גם האולפנות של חורב וצביה מחזיקים בשיעור זכאות גבוה מאוד ואחריהם הישיבה לצעירים עם 90%, ”ארץ הצבי“ עם 88% והימלפרב עם 85%. חשוב לציין כי ממצוע אחוזי הזכאים לבגרות בין כל בתי הספר, הדתיים והחילוניים, הוא 74%.

הסקר בחן גם את מערכת היחסים בין תלמידים למורים והכתיר במקום הראשון את בית הספר אולינה דה רוטשילד ואחריו את קריית נוער והרטמן בנות. סוגרים את הרשימה בית הספר הרטמן לבנים, אולפנת בני עקיבא בירושלים ואולפנת צביה.

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן