נעים להכיר: קרית השרון בנתניה

השילוב של שכונה חדשה בעיר ותיקה מעולם לא היה מוצלח יותר. כשקהילה של זוגות צעירים פוגשת שרותים עירוניים מבוססים זה חייב להיות סיפור הצלחה

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף חברת משהב 20/12/15 09:52 ח בטבת התשעו

נעים להכיר: קרית השרון בנתניה

אוכלוסייה

משכנות הפארק קרית השרון בנתניה מאפשר לזוגות הצעירים לעשות את צעדיהם הראשונים לדירה חדשה, ולמשפחות צעירות המעוניינות לשפר דיור ולהגדיל את דירתם לדירות מרווחות עם מרפסות גדולות ומפנקות מבלי לעזוב את השכונה האיכותית בעיר.

כיום גרים בשכונה זוגות צעירים ומשפחות צעירות, רובם שייכים לציבור הלאומי דתי, וחלקם חילונים. רובם בעלי מקצועות חופשיים ובמעמד סוציואקונומי מעל הממוצע. בטח לא תתפלאו לגלות שכולם חיים בהרמוניה ומצליחים לשמור על אורחות החיים תוך כבוד הדדי.

מחירים

בשלב הראשון של הפרויקט צפויים להיבנות 80 יחידות דיור, ובשלב השני עוד כ 70 יחידות דיור נוספות. השכנים החדשים יצטרפו לחיי קהילה עשירים ותוססים. בפרוייקט משווקות דירות בגדלים שונים החל מדירות 4.5 חדרים, דרך 5 חדרים ואפילו שישה. מחירם של דירות בפרוייקט מתחיל ב 1,770,000 ₪. כל הדירות מגיעות עם מפרט טעני עשיר, וכוללות התאמה לציבור הלאומי דתי.

קהילה ומוסדות חינוך

השכונה מתאפיינת בחיי קהילה ענפים ומגוונים, ולאורך השניה מתקיימות בשכונה ובבתי הכנסת פעילויות משותפות בין התושבים. היתרון המאוד גדול של הפרוייקט הוא הקירבה לבתי הספר והגנים, הנמצאים במרחק הליכה קצר, מה שיכול לחסוך לכם לא מעט זמן בבקרים הלחוצים ממילא.

אלו מכם שמחפשים לימודים אקדמאים, להם או לילדיהם, בטח ישמחו לדעת כי המרכז האקדמי נתניה נמצא ממש לידכם.

רוצים לקבל עוד פרטים על הפרוייקט? לחצו כאן

פנאי ובילויים

סמוך לפרוייקט נמצאים שני מרכזים מסחריים בולטים בעיר, "מרכז דוד " ו"מרכז אלון", בהם נמצאים סופרמרקטים, בית מרקחת, צומת ספרים, FOX, רולדין ורשתות מוכרות אחרות. ככה שאם תרצו לבלות לא תצטרכו ללכת רחוק, הכל נמצא בתוך השכונה.

בתי כנסת

כיאה לעיר ותיקה, בשכונה קיימים מגוון רחב של בתי כנסת בנוסחים שונים ובעלי אופי שונה, ככה שכל אחד יוכל למצוא את עצמו בקלות. מחפשים מניין לערבית, שפע בתי הכנסת יאפשר לכם למצוא מניין בשעה נוחה.



תחבורה

טוב הגעתם לעיר רצינית. תחבורה עירונית פנימית היא דבר מובן מאליו, ברחוב ובסביבתו תחבורה ציבורית זמינה ורציפה לאורך כל שעות היום. גם תחנת הרכבת נמצא ממש קרוב, במרחק 15 דקות הליכה(!), הדרך לעבודה בעזריאלי מעולם לא היתה מהירה כל כך.

אם יש לכם רכב, בכלל הרווחתם. היתרון הגדול של קרית השרון מתבטא בקירבה למרכז, חצי שעה מתל אביב ומכל שאר מרכזי התעסוקה וההיטק של ישראל

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן