נעים להכיר: ענב

עם טיול קהילתי פעם בשנה, קבוצות ריצה, שעורי תורה ולוח טרמפים פעיל במיוחד - אין ספק שהיתרון הגדול של הישוב ענב הוא התושבים. אם אתם אוהבים אנשים זה ללא ספק המקום בשבילכם

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף אריאל יזמות 20/12/15 10:03 ח בטבת התשעו

נעים להכיר: ענב

אוכלוסייה

בענב ניתן למצוא אוכלוסייה דתית לאומית מגוונת. מצד אחד וותיקי ומקימי היישוב, ומצד שני בנים ממשיכים וזוגות צעירים. היישוב נודע בפעילות החברתית הענפה והמגבשת שלו, מידי שנה ייוצא היישוב לטיול גיבוש קהילתי בו משתתפים כל חברי הקהילה, בנוסף ישנם שיעורי תורה, קבוצות ריצה, חוגי העשרה, הרצאות מגוונות ועוד.

מחירים

אם אתם מבקשים לרכוש בענב עכשיו זה הזמן, כיוון שעד לסוף השנה האזרחית ניתן לרכוש דירת שלושה חדרים במחיר של 735,000 ₪. גם רוכשי דירות 5 חדרים יהנו ממחיר אטרקטיבי של 910,00 ₪ (המחירים במסגרת מבצע סופשנה- 50,000 ₪ הנחה על כל הדגמים). חשוב לציין כי כל הדירות הנבנים בישוב כוללים את סטנדרטים גבוהים, ומתוכננים כך שיתאים לצרכי האוכלוסייה הדתית, מה שאומר שתוכלו להנות מסלון רחב, פינת אוכל גדולה ועוד שלל פינוקים ושדרוגים.

אופי השכונה

השכונה ממוקמת בסמיכות לבתים הקיימים ביישוב, מה שמבטיח חיבור מושלם בין האוכלוסייה הוותיקה למצטרפים החדשים. המשפחות שרכשו דירות לאחרונה כבר צורפו לפעילויות חברותית שיזמה הקהילה כדי להקל על קליטתם. כמו ביישוב גם בשכונה החדשה ניתן למצוא צעירים לצד מבוגרים. דתיים יותר ודתיים פחות, מיקרו קוסמוס של החברה הדתית לאומית בישראל.

רוצים לקבל עוד פרטים על הפרוייקט? לחצו כאן

בתי כנסת

ביישוב לא פחות מארבעה בתי כנסת. את ספר התורה בבית הכנסת המרכזי תרמו, לפני כשנה, כל תושבי היישוב - כבר אמרנו ישוב קהילתי מגובש?

בענב פועל גם כולל דיינים, היחיד בשומרון. ומידי חודש מתקיימת הרצאת אורח לזוגות בנושא אורח החיים היהודי.

חינוך

בענב פעוטון גדול, וכשגדלים אפשר לבחור מתוך שלושה גני ילדים שביישוב. ילדי ענב הולכים לבית הספר הממלכתי דתי שבשבי שומרון (מספר דקות נסיעה, יש הסעה אם דאגתם) חלק גדול מהבנים הולכים לישיבה התיכונית בקרני שומרון, והבנות הולכות לאולפנה בקדומים. בנוסף מתקיימים ביישוב חוגים רבים הן למבוגרים והן לצעירים וילדים כמו גם סניף בני עקיבא פעיל מאוד.

תחבורה ציבורית

מידי בוקר יש קו אוטובוס הנוסע לכפר סבא, וכעשר פעמים ביום גם אוטובוס שמגיע לנתניה - שתי הערים הגדולות הסמוכות. בנוסף חשוב לציין את פורום הטרמפים של היישוב שפעיל מאוד ושבאמצעותו רבים-רבים מתנהלים מתוך היישוב ומחוצה לו.

קרבה

כחצי שעה נסיעה מאיקאה, קצת יותר לעזריאלי. כוכב יאיר וצור יגאל קרובים מאוד. נתניה וכפר סבא הן הערים הקרובות ביותר לענב ורבים מהתושבים עובדים בערים הללו.

שירותי רפואה

המרפאה בישוב פעילה כל יום, והיא מקבלת את חברי כל קופות החולים. כך שאם חלילה תזדקקו לרופא אין צורך להטלטל בנסיעה לישוב אחר. כמו כן בישוב ליישוב צוות חירום רפואי, שלא נדע.

נוף

השליש הצפוני של השומרון משופע בצמחייה ירוקה, בוודיאות, סלעים, גבעות ובבעלי חיים. את הנוף הזה ניתן לראות מכל חלון, כל שביל וכל סיבוב בענב. בקיצור חלום.

פינוקים נוספים

קשה לבחור במה להתחיל, בחדר הכושר, בחדר החוגים המפואר או בספרייה? כמובן שיש מכולת גדולה ביישוב .. וחדר כושר כבר אמרנו?