נעים להכיר: משכנות נחלים

מחפשים לגור בפרוייקט חדש באזור המרכז? להינות מקניון גדול קרוב אבל לא קרוב מידי? ממגון מוסדות חינוך - כנראה שזה הפרוייקט בשבילכם

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף חברת משהב 20/12/15 09:56 ח בטבת התשעו

נעים להכיר: משכנות נחלים

אוכלוסייה

פרויקט משכנות נחלים של חברת הבניה הותיקה משהב, ממוקם בשכונת הדר גנים בפתח תקוה. סמוך למושב נחלים. ובסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים.

הפרוויקט עתיד להכיל משפחות צעירות עם ילדים, במצב סוציו-אקונומי גבוה, העובדים במגוון מקצועות חופשיים. רובם משפרי דיור שגרו בעבר באזור המרכז, בעיקר משכונות אחרות בפתח תקוה וכן מרמת גן וגבעתיים.

מחירים

הפרויקט כולל חמישה בניינים רבי קומות. שלב א' של הפרוויקט, שני הבניינים הראשונים בפרויקט, כבר הסתיים והשני הבניינים כבר ממאוכלסים. וכעת בשלב ב' נותרו דירות אחרונות- של 6 חדרים ודופלקסים של 5 חדשים. שלב זה נמצא כעת בבניה וצפוי להתאכלס באוגוסט 2016. השלב האחרון נפתח גם הוא לשיווק כעת וצפוי להיות מאוכלס במרס 2018. מחירה של דירת 5 חדרים בפרויקט מתחיל ב 1,730,000 שקלים.

רוצים לקבל עוד פרטים על הפרוייקט? לחצו כאן

מפרט ופינוקים

מי שלא טיפס ארבע קומות עם עגלה בשבת לא ידע להעריך את העובדה שבכל הבניינים מצויה מעלית שבת, וכמובן גם מרפסת סוכה ככה שלא תצטרכו להתאמץ יותר מידי בחג. וכמובן כל דירה מגיעה עם מפרט טכני גבוהה הכולל: אסלות תלויות, מיזוג מיני מרכזי, חניה ומחסן לכל דירה. ויש עוד בונוס שכר הטרחה של עורך הדין כבר כלול במחיר.


אופי השכונה

בשכונה חיים משפחות צעירות עם ילדים, רובם דתיים לאומיים, כך שאם אתם בונים על קהילה נחמדה עם ילדים באותם גילאים של הילדים שלכם רוב הסיכויים שהגעתם למקום הנכון. בקרבת הפרויקט ישנם בתי כנסת, גני ילדים, בתי ספר, גני שעשועים, קופת חולים ומרכז מסחרי. לא באמת חשבתם שיהיה חסר משהו בפתח תקווה נכון?

תחבורה ציבורית

מלבד הנוחות של החיים במרכז, עם אוטובוסים עירוניים בזמינות גבוהה. הפרויקט קרוב לצירי תחבורה ראשיים, כביש 6, כביש 471 נמצאים סמוך לפרויקט וכמובן כביש 40 שנמצא גם הוא סמוך לפתח תקוה.

חינוך

משפחות המתגוררות בפרוייקט שולחות את ילדיהם ללמוד במגון בתי הספר בפתח תקוה, מלבד בתי הספר והגנים הפזורים ברחבי העיר, בעיר ישנה גם ישיבות תיכוניות, אולפנות לבנות ועוד. הישיבה התיכונית נחלים גם היא נמצאת סמוך לפרויקט.