נעים להכיר: מגדלים

סודה של ההצלחה של הישוב מגדלים הוא באוכלוסיה הצעירה המעורבת. מתלבטים איפה לגור אין ספק שהנוף פה הוא יתרון משמעותי, אבל התושבים דווקא מספרים על יתרון משמעותי אחר שלא קיים בישובים סמוכים

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף אריאל יזמות 20/12/15 10:00 ח בטבת התשעו

נעים להכיר: מגדלים

אוכלוסיה

האוכלוסייה במגדלים מעורבת, דתיים וחילונים. בשנים האחרונות הופכת מגדלים להיות "בירת הצעירים" בשומרון, שכן רבים מבני היישובים שמסביב קבעו את ביתם בישוב, וזאת לצד סטודנטים מאוניברסיטת אריאל שהגיעו ליישוב והתאהבו.

מחירים

כיאה לבירת הצעירים גם המחירים באים לקראת... היום ניתן למצוא במגדלים דירת 3 חדרים בסכום של 640,000 ₪ בלבד. דירת 5 חדרים עומדת על 940,000 ₪. ולאחרונה יצאו בחברת "אריאל יזמות" שבונה במגדלים למעלה ממאה יחידות דיור, במבצע המאפשר לרוכשי דירת 4 חדרים - לסגור ללא עלות את המעטפת ולהוסיף בכך יחידת דיור שיכולה לשמש גם כהשכרה ולהניב תשואה כלכלית. חשוב גם לציין כי כל הדירות כוללות סטנדרטים גבוהים, מרמת הריצוף והמטבח ועד לרמת הכלים הסינטריים.

אופי השכונה

במגדלים ניתן למצוא תושבים ותיקים שעלו לקרקע בשנת 1985, לצד זוגות צעירים רבים שהגיעו ליישוב בשנים האחרונות. האוכלוסייה המתחדשת מתאפיינת כאמור בעיקר בזוגות משכילים שזה עתה נישאו וזוגות בתחילת דרכם עם ילדים קטנים. ביישוב תוכלו למצוא שלל בעלי מקצועות חופשיים בניהם קציני צבא, אנשי רפואה מנכ"לים ועוד.

רוצים לקבל עוד פרטים על הפרוייקט? לחצו כאן

בתי כנסת

ביישוב בית כנסת מרכזי וחדש, וכן מקווה טהרה מרשים. מלבד התפילות שמתקיימות בבית הכנסת במקום מתקיימים גם שיעורים תורניים למי שמעוניין.

חינוך

רק לפני שנה נחנך המעון החדש בישוב ובו 18 ילדים, בנוסף פועל גן ילדים גם הוא חדש וגם בו לומדים 18 ילדים. התושבים החילונים ביישוב שולחים את ילדיהם לבית הספר היסודי באריאל שנמצאת מספר דקות מהיישוב, והדתיים שולחים לבית הספר היסודי בתפוח.

הדמיה: דגם חצב 4 חדרים

שירותי רפואה

ביישוב מרפאה עם רופא ושירותי אחיות, המרפאה מקבלת את כל חברי קופות החולים השונות, אבל שלא נזדקק חלילה.

תחבורה ציבורית

שמונה פעמים ביום עובר האוטובוס שנוסע בין מעלה אפרים לאריאל. התדירות מאפשרת לרבים שתלויים בתחבורה הציבורית לעבוד מחוץ למגדלים. גם הסטודנטים ישמחו לשמוע כי הנגישות לאריאל בתחבורה הציבורית ובטרמפים הקצרים יכולה להקל מאוד על החיים הסטודנטיאליים.

נוף

היישוב נמצא על נקודה המשקיפה על מספר מקומות. בדרום על הרי יהודה, במזרח על בקעת הירדן, במערב על מרכז השומרון ובצפון על צפון השומרון - כך שהירוק והחום והטרשים מתערבבים לנוף בראשיתי ייחודי שעוטף את היישוב. אין ספק שיהיה לכם כיף לפתוח את החלון בבוקר ולשתות כוס קפה בשלווה הזו.

פינוקים נוספים

חד משמעית - ג'ימבורי! כמה יישובים אתם מכירים שיש בהם ג'ימבורי? אם עוד לא השתכנעתם אז נספר לכם גם על שני גני שעשועים עם מתקנים חדשים, חדר חוגים ועוד ועוד.

קרבה

מספר דקות נסיעה ואתם באוניברסיטת אריאל, אם אתם נורא רעבים תוסיפו דקה ותגיעו לפיצריה הכי טעימה בשומרון... בתאבון!