נעים להכיר: כרמי שילה

בתים באיכות גימור גבוהה עם נוף תנ"כי קסום, מסוג הדברים שכולנו חולמים עליהם. הפרוייקט החדש בשילה מגשים חלומות. עבודות התשתית כבר החלו, אז אל תתמהמהו

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף בתי אמנה 20/12/15 12:17 ח בטבת התשעו

נעים להכיר: כרמי שילה

אוכלוסייה

היישוב מונה כ-350 משפחות בקהילה דתית גדולה ומיוחדת, בה תוכלו למצוא משפחות ותיקות לצד משפחות חדשות בישוב, האגודות יחד בחום ובמשפחתיות. הפינה החמה לחיילים המתוחזקת באופן קבוע היא רק חלק קטן מפעילות החסד המאפיינת את התושבים.

מחירים

הפרויקט, שבנייתו כבר החלה, יקלוט עשרות משפחות חדשות ואיכותיות ליישוב שילה, ומציע מגוון רחב של בתים חד משפחתיים צמודי-קרקע עם אפשרויות להרחבת בנייה. המחירים בפרויקט נעים בין 977,000 ₪ לבית חד משפחתי, הכולל 4 חדרים על מגרש של כחצי דונם, לבין 1,433,000 ₪ לבית חד משפחתי ענק, הכולל 6.5 חדרים על מגרש של כחצי דונם.
מעבר לאיכות של הבנייה עצמה, המפרט הטכני הרחב שמציעה כרמי שילה הוא רחב ומגוון. זאת כנראה הסיבה שבתוך חודש אחד מתחילת שיווק הפרויקט, נמכרו כבר כ-70% מהבתים בשלב הראשון.

הצטרפו אלינו

על הישוב

הישוב שילה נמצא בעמק שילה שבבנימין מעל לנוף עוצר נשימה של הרי בנימין. בשילה קיימת קהילה גדולה, חמה ומיוחדת, המורכבת ממשפחות חדשות וותיקות ויחד הם מאירות פנים לכל משפחה חדשה המגיעה לישוב.

האקלים בישוב נוח ברוב ימי השנה, ובימי החורף ניתן לפעמים לפתוח את החלון לכרי שלג רחבים שנשארים במשך ימים ומספקים הנאה רבה לילדי הישוב ולהוריהם.

בתי כנסת

מלבד בית הכנסת המרכזי, בידוע בצורתו המיוחדת המדמה את משכן שילה בתקופת השופטים, פועלים בישוב ארבעה בתי כנסת נוספים בנוסחים שונים: ספרדי, אשכנזי, תימני ואפילו בית כנסת בנוסח חב"ד. ככה שגם אם תחזרו מאוחר מהעבודה לא תתקעו בלי מניין

הדמיה

חינוך

ביישוב נמצא בתי הספר הממלכתיים-דתיים האזוריים של גוש שילה "אהל שילה בנים" ו"אהל שילה בנות", אליהם באים גם תלמידים מהיישובים הסמוכים לשילה. בית הספר משרת את התלמידים הלומדים בכיתה א' ועד לכיתה ח' כשלאחריו לומדים ילדי הישוב בישיבות תיכוניות ובאולפנות שונות הנמצאות בקרבת מקום. בנוסף, ביישוב קיימים גם ישיבת ההסדר שילה בראשות הרב אביב גמליאל, בית מדרש לנוער פעיל במיוחד, מועדון נוער, גני ילדים רבים ומעונות יום.

תעסוקה

בשילה קיימים מקומות תעסוקה רבים, החל מאתר שילה הקדומה, משק אחיה ואיזור תעשייה רחב ועד למוסדות החינוך הרבים הפזורים בישוב בכלל ובאיזור בפרט.

תחבורה

מגוון רחב של קווי אוטובוסים ותחבורה ציבורית עוברים בכניסה לישוב וברחבי הישוב, והגישה לישוב ומהישוב נוחה דרך אריאל וירושלים לכל הארץ.