נעים להכיר: כרמי הנדיב

כרמי הנדיב הוא השם החם הבא במפת הנדל"ן של ישראל עם תנופת בניה ותכנון להקמת 3,000 יחידות דיור על פני 525 דונם בקרקע פרטית. בכרמי הנדיב מתקיימת בניה ירוקה, דירות איכות, קהילה חמה וקירבה למוסדות חינוך מצוינים. תוכלו ליהנות מכל השירותים שמציעה העיר הסמוכה והכי חשוב חוף הים במרחק נגיעה.

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף כרמי הנדיב 20/12/15 10:09 ח בטבת התשעו

נעים להכיר: כרמי הנדיב
הדמיה להמחשה בלבד, צילום: הדמיה להמחשה בלבד

בשקט בשקט, כמעט בלי ששמנו לב, מתעורר לתחייה אזור שלם שמסתמן בתור התאום של מודיעין. השטח שמשתרע בין קריית מלאכי לכפר ורבורג ובאר טוביה עובר בשנתיים האחרונות תנופת בניה שלא נראתה שם מעולם. לפני 128 שנים רכש הברון רוטשילד את אדמות המקום ומכאן השם כרמי הנדיב. אין לנו ספק שהברון רוטשילד היה מאושר לראות את החלום שלו מתגשם כעת.

מחירים

רוב הדירות בשלב א' של כרמי הנדיב כבר נמכרו, במקום מתוכננות לקום 3,000 יחידות דיור. הפרויקט מציע דירות 3 עד 6 חדרים כשמחירי הדירות נקבעים בהתאם למספר החדרים ולמיקומם. ניתן למצוא דירות במחיר אטרקטיבי של החל מ 870,000 ₪ ואף דירות של ארבעה חדרים בכמיליון ש"ח. מאחורי הפרויקט עומדות החברות ציפחה אינטרנשיונל וחברת רוטשטיין אשר הנן בעלות וותק רב ומוניטין בענף הבניה של הקמת עשרות פרויקטים ואלפי יחידות דיור בהצלחה. מה שמעניק ביטחון רב ברכישת בית חדש בפרויקט.

רוצים לקבל עוד פרטים על הפרוייקט? לחצו כאן

הדמיות להמחשה בלבד

אופי השכונה

השכונה נבנתה בסטנדרט יוקרתי ובהתאם לכל כללי התכנון של בניה ירוקה, הפרויקט ממוקם בתוך סביבה כפרית, כשהנוף בסביבה הוא של שטחי אדמות חקלאות, כרמים ומטעי פרי.

הדירות בכרמי הנדיב שלב א' מותאמות לאורח החיים הדתי וכוללים מרפסות סוכה לכל דירה. מסיבה זו המשפחות שרכשו דירות בשלב א' של הפרויקט משתייכות לציבור הדתי לאומי. פרויקט 'כרמי הנדיב' נמצא בקשר הדוק עם הישיבות הציוניות 'אור עציון', 'כרם ביבנה' 'שעלבים', 'מרכז הרב' ועוד. על הקשר העמוק בין ישיבת אור עציון והפרויקט ניתן ללמוד גם ממשרד המכירות הממוקם בתוך מוסדות הישיבה. הקהילה הינה ציונית וערכית.

בתי כנסת וקהילה במקום יוקמו כל השירותים לקהילה דתית בהם בתי כנסת, מקווה, בית מדרש ועוד. הפרויקט צמוד לעיר קריית מלאכי שם ניתן למצוא מגוון רחב של בתי כנסת, מועצה דתית ועוד.

שלב ב' בעז"ה יפתח בקרוב דירות 4-5-6 חדרים ופנטהאוזים למגזר הכללי

תחבורה

'כרמי הנדיב', השכונה הירוקה בלב הארץ, ממוקמת על קרקע פרטית במרחק קצר ממרכזי הערים סמוך לכביש 6 וכרבע שעה מהים.פחות מ-40 דקות מירושלים, תל אביב, פתח תקוה וגבעת שמואל, עם כבישי גישה מהירים. סמוך לכרמי הנדיב נמצאת צומת קסטינה אשר התחבורה הציבורית בה מתמשכת בתדירות רבה לאורך היממה לכל רחבי הארץ. בעתיד הקרוב תעבור רכבת ישראל בתחנה הקרובה, בכפר מנחם הסמוכה, מספר דקות נסיעה מכרמי הנדיב כששאטל מתוכנן בינה לבין קריית מלאכי.

הדמיות להמחשה בלבד

חינוך

בסמוך לפרויקט ישנו הצע רחב של מוסדות חינוך כגון תלמוד תורה תורני, אולפנות, ישיבות תיכוניות וגבוהות. בין המוסדות הסמוכים ניתן למנות את בית חינוך עציון לבנות, ת"ת ממ"ד תורני עציון לבנים. אולפנת אמי"ת קרית מלאכי. ישיבת אמי"ת קרית מלאכי. במרחק נסיעה קצר נמצאות האולפנות של מרכז שפירא, חפץ חיים, אשקלון, אשדוד וגבעת וושינגטון. וכן הישיבות של מרכז שפירא, אור עציון, יד בנימין, אשקלון וישיבת כרם ביבנה.

בניה ירוקה

הבניינים ב'כרמי הנדיב' מתוכננים על פי תפיסת עולם ירוקה, בהתאם לתקן (5281) לבניה ירוקה- כשכונה המטפחת את הסביבה, נטולת מזהמים, מותאמת במיוחד לצרכי התושבים וחסכונית באנרגיה. מעבר לחשיבות האקולוגית, התכנון הירוק מאפשר גם התאמה מושלמת לצרכיה של המשפחה בכך שהוא מבטיח חסכון בעלות המחייה, הפחתת זיהום, בידוד תרמי החוסך חשמל, פתרונות אקוסטיים להגנה מפני רעש ופרטיות. במרחק 3 דקות, נמצא יער באר טוביה המתפרס על פני כ- 1,000 דונם של חורש ועצי פרי.

בריאות

במרחק חמש דקות הליכה מכרמי הנדיב ניתן למצוא את קופות החולים מכבי, לאומית וכללית. בית החולים ברזילי באשקלון נמצא במרחק 15 דקות.

תעסוקה

שכונת כרמי הנדיב ממוקמת במרחק קרוב מאד לפארק התעשייה באר טוביה , לאינטל, אל מרכזי הערים אשדוד ואשקלון, ובמרחק נסיעה של חצי שעה בלבד בכביש המהיר לתל אביב ומודיעין כך שאפשרויות התעסוקה הן כמעט אינסופיות. זאת בנוסף לתעסוקה במוסדות החינוך הרבים שבאזור.

פינוקים נוספים

במרחק חמש דקות נמצא מתחם Big קסטינה פאוור סנטר המרכז עשרות מסעדות ומותגי הלבשה ופנאי. בקרית מלאכי הצמודה לפרויקט תוכלו למצוא את קניון הקריה ובעתיד גם את קניון האחים עופר. בעיר ניתן ליהנות גם מבריכת שחיה משוכללת המאפשרת שעות רחצה נפרדות לנשים ולגברים. כמו גם מתנ"ס המספק פעילויות עשירות לכלל המשפחה.

כרמי הנדיב נמצאת במרחק רבע שעה בלבד מחוף הים אשקלון, הפארק הלאומי ואתר התיירות, כך שתוכלו תמיד בהתראה קצרה למצוא את עצמכם נהנים מנוף מושלם של חופים ושמורות טבע מרהיבות.

בעתיד

בעתיד בעזרת השם בשכונה החדשה ימצאו כל השירותים המלאים לחינוך תעסוקה בריאות וכו'

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן