נעים להכיר: כרמי הנדיב

כרמי הנדיב הוא השם החם הבא במפת הנדל"ן של ישראל עם תנופת בניה ותכנון להקמת אלפי יחידות דיור בשטח ענק של 525 דונם. בכרמי הנדיב מתקיימת דירות איכות, קהילה חמה וקירבה למוסדות חינוך מצוינים. והכי חשוב חוף ים במרחק נגיעה

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף ציפחה אינטרנשיונל 22/05/16 11:04 יד באייר התשעו

נעים להכיר: כרמי הנדיב
יחצ, צילום: יחצ

האזור המבוקש ביותר בישראל

אולי זה הנוף הירוק, אולי זה מחירי הדירות הבלתי שגרתיים ואולי דווקא הקהילה המתגבשת במקום. פרויקט כרמי הנדיב רק החל בבניית שלב א', וכבר נמכרו כל הדירות למשפחות מהמגזר הדתי שהחליטו להצטרף לשכונה החדשה וכעת הפרויקט נמצא בעיצומו של השלב השני.

שכונת כרמי הנדיב ממוקמת בצמוד לקריית מלאכי על קרקע פרטית, בין כפר ורבורג לבאר טוביה, ומתפרסת על פני שטח של כ-525 דונם. שמה של השכונה ניתן לה על שם הברון רוטשילד אשר כבר בשנת 1887 זיהה את הפוטנציאל הגבוה של המקום ודאג לגאול את הקרקע המשובחת מתוך תקווה שיום יבוא והמקום ישגשג. יותר ממאה שנים אחרי, בימים אלו ממש הולך ומוגשם סוף סוף חלומו של הנדיב רוטשילד עם הקמתה של 'כרמי הנדיב'.

(הדמיה להמחשה בלבד)

שלב א' של הפרויקט, שבנייתו בעיצומה, הציע 222 דירות ב-14 בניינים בני 5 קומות ושיווקו הסתיים. שלב ב', אשר נמצא בעיצומו של שיווק, יכלול עוד 100 יחידות דיור בשני בניינים מרשימים שתוכננו גם הם על ידי משרד האדריכלים 'טיטו', משרד אדריכלים בעל שם בינלאומי. אישור התב"ע להקמת אלפי יחידות דיור, מיקם את קריית מלאכי בעיתוני הכלכלה. העיתון גלובס הכתיר את העיר כעיר עם אחוז הצמיחה הגבוה ביותר בישראל בתחום הנדל"ן, מה שהופך אותה כמומלצת ביותר להשקעה. תנופת הבנייה הובילה לזינוק של לא פחות מ-17.1% במחירי דירות שלושה חדרים. בכרמי הנדיב מתוכננות לקום למעלה מ-3,000 יחידות דיור, מוסדות חינוך ותרבות ושטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של קרוב ל-30,000 מ"ר. יחד עם פרויקטי בנייה סמוכים העיר קריית מלאכי תכפיל את מספר תושביה ותיהפך לאחד מאזורי המגורים המבוקשים ביותר בישראל. סה"כ נמכרו עד כה 230 יחידות בפרוייקט.

ריאה ירוקה בלב הארץ

כרמי הנדיב היא שכונה ירוקה בלב הארץ. "כבר בשלבי התכנון הראשונים של הפרויקט היה ברור שהוא הולך להיבנות בשיטת הבנייה הירוקה. זה היה פשוט מתבקש" משתף סמנכ"ל השיווק מאיר הרשקוביץ. הפרויקט ממוקם בתוך סביבה כפרית, טובל בנוף של כרמים ומטעים. במרחק 3 דקות בלבד מהפרויקט קיים יער באר טוביה המתפרש על שטח ענק של כאלף דונמים עם שבילי אופניים ומתקנים. "אי אפשר להקים פרויקט בכזו סביבה ירוקה בלי להתחשב בה ולהיות מושפע ממנה".

בהתאמה לכך הבניינים ב'כרמי הנדיב' מתוכננים על פי תפיסת עולם ירוקה, על פי תקן (5281) לבניה ירוקה - כשכונה המטפחת את הסביבה, נטולת מזהמים, מותאמת במיוחד לצרכי התושבים וגורמת לחסכון משמעותי באנרגיה.

אבל אל תתנו לנוף השדות הירוקים להטעות אתכם, כרמי הנדיב נמצאת במרחק נסיעה קצר מכל הערים המרכזיות בישראל בסמוך לכבישי הגישה המהירים המובילים אל תל אביב, ירושלים, מודיעין, ופתח תקווה.

לכולם נגיע בכמחצית השעה עד ארבעים דקות. בשורה נוספת היא כי רכבת ישראל עתידה להתחיל להקים כבר בשנה הקרובה את תחנת 'כפר מנחם' הסמוכה לפרויקט שתלווה בשאטל, שירות היסעים, בינה לבין קריית מלאכי, ובכך תשתדרג הנגישות אל מרכזי הערים ומרכזי התעסוקה.

|לידים|

קהילה חמה וחינוך מצוין

אם לשפוט לפי המשפחות שכבר הצטרפו לכרמי הנדיב, הקהילה העתידה לקום במקום הינה ציונית וערכית. המשפחות בכרמי הנדיב מגוונות מאד וכל אחת מהן מגיעה מאזור אחר לחלוטין בארץ, יחד יוצרות פסיפס אנושי מרשים באיכותו.

במקום שטחים נרחבים המיועדים להקמת מבני ציבור, גני ילדים, בתי ספר, בתי כנסת, מבני תרבות ועוד, זאת מלבד מוסדות החינוך המצויינים שבסביבה הקרובה, אולפנות, ישיבות, מכללות ועוד.

סיפור של הצלחה

מאחורי המיזם עומדות חברות הבנייה הוותיקות חברת רוטשטיין וקבוצת ציפחה אינטרנשיונל. חברת רוטשטיין מלווה את ענף הבניה בארץ כבר למעלה מ-60 שנה. לחברה ניסיון רב בבניית מתחמי מגורים גדולים בערים כמו נתניה, חומת שמואל, רמת גן, מודיעין, לוד ועוד.

חברת ציפחה אינטרנשיונל הינה דור שלישי לייזום ובנייה בחו"ל ובארץ והיא אחת מחברות הנדל"ן הפרטיות הגדולות בישראל, מיזמי העיר מודיעין עילית בוני שכונת 'אחוזת ברכפלד' עם למעלה מ-3,000 יחידות דיור וכ-20,000 מ"ר מרכז תעסוקה, מסחר והייטק בעיר המהווה מודל לחיקוי.

(עו"ד שלום וסרטייל יו"ר חברת ציפחה אינטרנשיונל, צילום: יחצ)

עו"ד שלום וסרטייל יו"ר חברת ציפחה אינטרנשיונל, מספר לנו "הפרוייקט התקבל בהתלהבות בקרב הציבור הרחב בכלל, ובקרב בוגרי הישיבות הציוניות בפרט, ונוצר ביקוש גובר והולך להרחיב את המכירות. אני לא מופתע, הצורך בשטח מספר על המצוקה והביקוש הרב הקיים לדיור בישראל. אנחנו מעניקים מענה אמיתי למצוקת הדיור, פרויקט חדש עם תשתית חדשה שנבנית בסטנדרט פרימיום. פרויקט כזה שיושב על צירי תנועה מרכזיים ומאפשר נגישות גבוהה לכל מקום, מתקבל תמיד בהיענות גבוהה".

|לידים|

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן