נעים להכיר: היישוב יקיר

פרוייקט מגורים חדש בישוב יקיר מציע בית ענק צמוד קרקע, במחירים שפויים. כולם מציעים מפרט עשיר אבל היתרון הגדול של הפרוייקט הוא ללא ספק הקהילה המהימה שיש ביישוב

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף בנייני בר אמנה 22/05/16 11:17 יד באייר התשעו

נעים להכיר: היישוב יקיר
יחצ, צילום: יחצ

בפרויקט המגורים החדש של הישוב יקיר, נבנות בימים אלו דירות חדשות ומרווחות. הבנייה כבר בעיצומה והכניסה לדירות צפויה להיות בתוך שנה. בית צמוד קרקע ענק על 156 מ"ר בשכונה צעירה ופורחת מחכה רק לכם.

הבתים החדשים נהנים ממפרט טכני עשיר ואיכותי אשר נועד לגרום לכם להרגיש הכי טוב שאפשר בבית החדש שלכם. זאת כתוצאה מחשיבה מרובה בתהליך תכנון הדירות, תוך התמקדות על צרכי המשפחה בישראל בדגש על קהל היעד של היישוב.

בתוך ישוב ירוק ומלא צחוק ילדים, נמצא הבית החדש שלכם בשומרון. מאות התושבים אשר מהווים יחד קהילה גדולה וחזקה מחכים לכם בידיים פתוחות כדי שתצטרפו אליהם לישוב שהוא חלק בלתי נפרד ממרכז הארץ.

(צילום: יחצ)

קצת על היישוב

יקיר שבשומרון הוא ישוב דתי קהילתי שנוסד בשנת 1981 על ידי גרעין של משפחות שהתארגנו יחד להקמת ישוב דתי בשומרון. הישוב נמצא דרומית לנחל קנה השוקק והירוק, ובמרחק 5 דקות נסיעה מהעיר אריאל. כיום מונה הישוב 350 משפחות, המחוברות יחד בקהילה ענקית ואוהבת.

תעסוקה

המיקום המעולה סמוך לעיר אריאל ולאזור התעשייה ברקן פותח לכם אינספור הזדמנויות תעסוקה במקומות המובילים בארץ בתחומם. לעובדי ההייטק באזור תל אביב יש נסיעה קצרה של 25 דקות למתחמי התעסוקה הגדולים ביותר - כי יקיר זה ממש במרכז הארץ. בישוב מתגוררת אוכלוסיה דתית מגוונת מכל קצוות הארץ: תעשיינים, גננות, מהנדסים, מורים, אנשי צבא קבע ובעלי ובעלות עסקים פרטיים. עולים חדשים לצד תושבים וותיקים, יוצאי ישיבות הסדר ומכינות, ומשפחות עם ילדים בכל הגילאים.

|לידים|

חינוך

אם יש לכם ילדים, היישוב יקיר הוא היישוב בשבילכם. בישוב קיימים מעון, חמישה גני ילדים ובית ספר ממלכתי דתי אזורי לגילאי החינוך היסודי, המשרת את ילדי יקיר ואת ילדי הישובים הסמוכים. בית הספר זכה לאות הצטיינות ממשרד החינוך והתרבות.

(צילום: יחצ)

דת

מבנה בית הכנסת ביישוב הוא רב תכליתי, וכולל שלושה אולמות בהם מתפללים לפי נוסחים שונים: ספרד, עדות המזרח ונוסח יהדות תימן. בנוסף לכך במקום מצויה ספריה תורנית עשירה. וכמובן בישוב קיים גם מקווה טהרה.

פעילות חברתית

ביקיר מועדון אירועים בו מתקיימות הפעילויות הציבוריות, ו''בית גלעד'' בו מתקיימות פעילויות של הנוער.

קניות וסידורים

בישוב ישנם מכולת, ספריה, קופת חולים "לאומית", חנות יד שניה ועוד...

בתים למכירה

בפרוייקט קיימים שלושה דגמים למכירה:

בית פרטי דגם אורן, חד משפחתי 4 חדרים במגרש כ-430 מטר, שטח בנוי כ121 מטר. המחיר: 1,348,000 ש"ח

בית דו משפחתי, דגם אלה עולה, 5 חדרים, 154 מטר. מחיר מבצע: 1,400,000 ש"ח

בית דו משפחתי, דגם אלה יורד, 7 חדרים. במחיר: 1,790,000 ש"ח

אודות היזם

תנועת ההתיישבות אמנה - על ידי חברת הבת שלה "בנייני בר אמנה" יוזמת ומובילה פרויקטים של בנייה למגורים ביישוביה וברחבי יישובי יש"ע. לבנייני בר אמנה כ-70 פרויקטים ברחבי יש"ע, הגליל והנגב, ומוניטין בנייה של למעלה מ-2000 יחידות דיור.

רוצים לדעת עוד? התקשרו אלינו 0549357765

|לידים|

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן