מתנדבי השירות הלאומי יזכו לטיפולי שיניים בחינם

זאת ביוזמת מנהלת השירות הלאומי, שפעלה להשוואת תנאי המתנדבים לתנאיהם של חיילי צה"ל. "המתנדבים תורמים מעצמם לחברה וזו חובה מבחינתו לסייע להם", אמר ראש המנהלת

חדשות כיפה אורי פולק 11/03/12 12:24 יז באדר התשעב

מתנדבי השירות הלאומי יזכו לטיפולי שיניים בחינם
Muffet-cc-by, צילום: Muffet-cc-by

מנהלת השירות האזרחי-לאומי תאפשר טיפולי שיניים בחינם למתנדבי השירות הלאומי, זאת על פי החלטה חדשה שהתקבלה בין המנהלת לבין קופת חולים "מכבי". על פי ההסכם, כל מתנדב או מתנדבת בשירות הלאומי, יציגו בתחילת הטיפול במרפאות 'מכבידנט' את האישור למימון טיפולי השיניים על ידי העמותה המפעילה וכן תעודת מתנדב בתוקף, ובהתאם לכך יזכו לטיפול שיניים בחינם או בהנחה משמעותית.

טיפולי השיניים אותם יוכלו לקבל המתנדבים בחינם או בהנחה משמעותית הינם: טיפולי עזרה ראשונה, צילומים שונים, סתימות, עקירות, ניקוי אבנית ועוד.

מדובר במהלך נוסף בשורה של צעדים שמיישמים בשירות הלאומי, על מנת להשוות את תנאיהם של המתנדבים לאלו של חיילי צה"ל. מנכ"ל המנהלת, שר-שלום ג'רבי, מוביל כיום מהלך נוסף במסגרתו תוקם קרן מיוחד לסיוע למתנדבים נזקקים בשירות האזרחי-לאומי, בדומה לאופן תשלומי הסיוע שמקיים הצבא לחיילים נזקקים.

"בתקופה זו בה המתנדבים תורמים מעצמם לחברה, אני רואה חובה לסייע להם ולפעול לרווחתם", מסר היום שר-ג'רבי לכיפה, ואמר כי "אנו שמחים וגאים על כך שניתנה בידנו הזכות להמשיך ולשפר את תנאי שירותם של המתנדבים, התורמים רבות לטובת הקהילה, החברה ומדינת ישראל".