מתכננים מסלול? מחפשים נחל בגליל התחתון? זה האתר שאתם צריכים

המטרה: לאפשר למטיילים ברחבי הארץ למצוא בצורה פשוטה ונוחה מסלולי טיול, להתעדכן "און ליין" במסלולים חדשים ובשינויים במסלולים קיימים ולהיות שותפים פעילים באתר "נאקב". זוג חברים החליטו לרכז את הידע במקום אחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/16 20:08 טו בתשרי התשעז

מתכננים מסלול? מחפשים נחל בגליל התחתון? זה האתר שאתם צריכים
דוברות תנועת ´אריאל´, צילום: דוברות תנועת ´אריאל´

אם אתם מחפשים מסלולי טיול לימי חול המועד ובכלל כדאי לכם להכיר את: אתר "נאקב"(דרך טבעית המאפשרת להתמודד עם אתגרי השטח). "נאקב" הוא אתר המכיל בתוכו טיולים מרחבי הארץ ברמות קושי שונות ובו אפשרות לעדכן ולהתעדכן און ליין בשינויים ובתמונות של המסלולי הטיולים השונים.

המייסדים של האתר הם מתן בן משה מהנדס חשמל, אביעד שבות עוסק בחינוך, שניהם אוהבים לטייל בארץ והחליטו להפוך את התחביב לאתר אינטרנט בו הם יכולים העביר מידע על מסלולים שונים בארץ ובו בעת גם מטיילים מטיבי לכת כמוהם, יכולים להעלות עדכונים און ליין על המסלולים השונים.

מתן: "עם השנים התרגלנו לעובדה שלפניאו תוך כדי החגים או סתם כך במהלך אוגוסט אנחנו מקבלים טלפונים בסגנון: ״מה קורה? אני צריך מסלול בצפון עם מים ובלי הרבה אנשים ושתהיה תצפית טובה״, ״אני יוצא עם חבר לטיול של שלושה ימים בנגב, מה אתה ממליץ?״ או למשל ״אנחנו ישנים בעין גדי בסוכות, יש לך רעיון למסלול?״.
פעמים רבות תוך כדי הטלפון המסלולים לא קופצים לראש וההרגשה היא שההמלצות שנתת זה לא באמת זה...
ואז עלתה בראשנו המחשבה להעלות בצורה מסודרת ונוחה את כל המסלולים היפים שאנחנו מכירים, לעשות לעצמנו קצת סדר ובנוסף לעזור לאנשים שרוצים לטייל בארץ להכיר עוד מסלולי הליכה"

אביעד שבות: "את אהבתנו לטיולים קיבלנו ממשפחותינו המתגוררות בישוב הושעיה שבגליל התחתון.
במהלך לימודנו בישיבה התיכונית בחיספין ניצלנו כמעט כל רגע פנוי לטיולים. ימים פנויים היינו מנצלים לטיולים חד יומיים באזור הצפון ובחופשות ארוכות של החגים היינו מדרימים לטיולים של מספר ימים במדבר".

(צילום: צילום מסך)