משרתת בשירות הלאומי ואוהבת תיאטרון?

כחלק מהתרחבות התיאטרון היהודי הרפרטוארי "אספקלריא", ומנהלת השירות הלאומי סוכם על שיתוף פעולה חדש שיאפשר למתנדבות לרכוש כרטיסים להצגות התיאטרון בסכום סמלי של 20 שקלים בלבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/17 18:59 ז בטבת התשעז

משרתת בשירות הלאומי ואוהבת תיאטרון?
shutterstock, צילום: shutterstock

כחלק מהתרחבות התיאטרון היהודי הרפרטוארי "אספקלריא", אירח מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי, את חגי לובר, מנכ"ל התיאטרון ואת מנהלת השיווק שרה הרצוג. בפגישה, ביקשו הצדדים לעודד את המתנדבות הצעירות בשירות הלאומי להיחשף לתכנים תרבותיים וסיכמו על שיתוף פעולה חדש שיאפשר למתנדבות לרכוש כרטיסים להצגות התיאטרון בסכום סמלי של 20 שקלים בלבד.

במסגרת שיתוף הפעולה הפורה שקיים בין הגופים בשנים האחרונות, פועל בתיאטרון "אספקלריא" 'השירותרון' - תיאטרון הדגל של השירות הלאומי. את מסלול השירות הייחודי הזה הקים חגי לובר לפני כארבע שנים, במטרה ליצור מסלול שירות לאומי ייחודי, דוגמת תיאטרון צה"ל. במסלול זה, הפועל בסיוע משרד החינוך, הבנות תורמות מיכולותיהן בתחום התרבות על ידי העברת ערכים יהודיים וכלליים חשובים דרך התיאטרון, כלי המאפשר הטמעה עמוקה בקהלי היעד ומופיעות ברחבי הארץ בפני ילדים ובמסגרת כנסים שונים לבנות השירות.

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי הסביר כי "כחלק מהערכים אותם אנו מבקשים להקנות למתנדבי השירות הלאומי, אשר הוגדרו בשיתוף השר הממונה אורי אריאל, אנו פועלים לעידוד יצירת תכנית תרבותיים אשר יאפשרו למתנדבים להעשיר את עולמם האישי והערכי. זאת, לצד הקפדה מתמדת על תרומה משמעותית למדינה ולחברה במגוון מסגרות השירות הלאומי".

מנכ"ל "תיאטרון אספקלריא" חגי לובר: "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם שר-שלום ג'רבי, מנכ"ל הרשות, נדבך חשוב בבניית התרבות היהודית. אנו מבינים שתרבות היא צורך לאומי, וככזו נכון שאנשי השירות הלאומי ייתנו כתף במאמץ לקדם את התרבות בכלל ואת התרבות היהודית בפרט. אנו רואים את רשות השירות הלאומי-אזרחי כשותפה בבניית תרבות יהודית במדינת ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן