מלון יערים: שקט ושלווה 10 דקות מהמולת העיר

בלב היער, בעיצוב החדש ובמרחק קליל מכל מה שמציעה העיר הגדולה אפשר לקבל נופש ושקט ולהירגע מהמרוץ היומיומי. דוד בירנבוים בדק את מלון יערים וחזר עם זוגיות חזקה והרבה כוחות להמשך המרוץ

חדשות כיפה אוהד בירנבוים 09/02/17 13:13 יג בשבט התשעז

מלון יערים: שקט ושלווה 10 דקות מהמולת העיר
יחצ מלון יערים, צילום: יחצ מלון יערים

בסך הכל חיפשנו לנו מקום לנפוש. לשים את הילדים אצל ההורים, להצליח לדבר ולהרוויח זמן איכות זוגי כשהטלפון על 'השתק', לאכול בלי לנהל דיון על מי ירחוץ כלים, לישון בלי דאגות על הראש קצת נוף בשביל הנפש ושקט. בעיקר הרבה שקט.

האופציות לנופש להתנתקות והתנקות לכמה ימים הן כמעט ללא סוף. רק בארץ אתרי התיירות והנופש, קופונים ומבצעים מציפים אותך מכל מקום. הצפון מפתה אבל הנסיעות לא, הדרום גם ומאותה סיבה. ובסוף אין לנו הרבה דרישות.

(צילום: יחצ מלון יערים)

מלון יערים שבקיבוץ מעלה החמישה הוא אופציה שבהחלט כדאי לשקול. לאחרונה עבר המלון שיפוץ נרחב ועיצוב מחדש ובמחיר אחד מקבלים גם את השקט הרצוי וגם 10 דקות ממרכז העיר ירושלים על כל האפשרויות הכלולות בו.

כשהגענו למלון הדבר הראשון שתפס אותי זה המוזיקה בלובי. לא שהתכוונתי לבלות דווקא בלובי כל כך הרבה זמן אבל מוסיקה ישראלית טובה ומרגיעה משרה באופן כמעט אוטומאטי אווירה טובה במקום עוד מוזיקת מעליות.

כשהגענו לחדר הנוף של יערות ירושלים מיד תופס אותך. החדרים עצמם די סטנדרטיים. כמו רוב חדרי המלון שאתם מכירים, אבל אנחנו אנשים די צנועים אז באמת שלא ביקשנו יותר מזה. חדר האוכל ושאר חלקי המלון מתכתבים עם אווירת הקיבוץ שבו שוכן המלון. תמונות בשחור לבן מימי הקמת הקיבוץ ומסמכי ההקמה, גזעים חתוכים וכדי חלב ישנים בחדר האוכל. זה אולי נשמע כמו עיצוב מדכא ומיושן, אבל זה לא. אלו בעיקר אלמנטים שמשתלבים באווירה יוקרתית ונוחה שמשרה המלון ומשתלבים יפה אחד בשני.

(צילום: יחצ מלון יערים)

גם מבחינת טיב האוכל לא נרשמו תלונות. מגוון של סוגי בשר תוספות וסלטים בארוחת הערב, ומגוון של גבינות לחמים ומעדנים בארוחת הבוקר כשטבח מכין את הביצים כפי שתבקש. בלטו לטובה בהקשר הזה כל אנשי הצוות של המלון. אדיבים, מסורים, מסתובבים תדיר בין האורחים ונענים לבקשותיהם. שירות ואדיבות בסטנדרטים גבוהים ומספקים.

המלון, למרות שאיננו מלון 'נופש' קלאסי עם צוותי בידור, מה גם שהגענו למלון בחורף דואג גם ללו"ז מעשיר מבחינת יידע וחוויה. עם סיורים מודרכים בקיבוץ וביער, סדנת ריקודי עם, ערב שירה בציבור או סדנת הכנת אוכל של חומוס, הכנת בקלאווה או טעימות יין. במלון גם בריכת שחייה גדולה מקורה ומחוממת ומגוון טיפולי ספא הכלולים בחלקם במחיר.

(צילום: יחצ מלון יערים)

בתקופה שהתארחנו במלון היו מספר קבוצות מאורגנות וימי עיון שהמלון ארח ובמקביל קבוצה של צעירים מפרויקט תגלית. במלון ישנם מספר גדול מאוד של חדרי הרצאות וכינוסים שמושכים אליהם רבים ממשרדי הממשלה לערוך בהם ימי עיון וכינוסים (ושוב, הקרבה לירושלים מכריעה ככל הנראה את הכף במקרה הזה).

המחיר: כמו צימר ממוצע אבל אם תוסיפו לזה את הקירבה לירושלים, ואת הארוחות ושלל הפעיליות זה יוצא בהחלט משתלם: המחירים לזוג, ללילה על בסיס חצי פנסיון: 650 ₪ באמצע שבוע ו-850 ₪ בסופ"ש.

לסיכום: אם אין לכם דרישות יוצאות דופן תוכלו להרוויח נופש במחיר סביר, נוף שוב לב, קרבה לעיר ושקט. בעיקר הרבה שקט.