מהפיכה? דרושות שליחות לשבת ארגון

במשך שנים שלחה תנועת בני עקיבא בעיקר שליחים לשבתות הארגון ברחבי הארץ שערכו את הטקס בו השבטים קיבלו את השם החדש. השנה יזמו בארגון 'קולך' פנייה לנערות כדי להגדיל את כמות השליחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/16 17:15 יד בחשון התשעז

מהפיכה? דרושות שליחות לשבת ארגון
דוברות, צילום: דוברות

בברכת חברות: יוזמה של ארגון 'קולך' אולי תשנה את יחסי הכוחות בין השליחים לשליחות של שבת ארגון מטעם בני עקיבא. נציגות תנועת 'קולך' פנו בתקופה האחרונה לבדיקה עם גורמים בתנועת בני עקיבא והציעו להם לשלוח יותר שליחות ולא בעיקר שליחים כפי שהיה עד היום. בתנועה הסכימו לבחון את העניין וביקשו שמות רלוונטיים של בנות מתאימות.

בהודעה שהופצה בימים האחרונים מטעם 'קולך' נכתב: "תמיד חלמת להיות שליחה בשבת ארגון? אף פעם לא חלמת על זה אבל נראה לך שתהיי מתאימה? בבני עקיבא מחפשים השנה בנות שיהיו שליחות (*הדגש במקור) בשבת ארגון בסניפים ברחבי הארץ רוצה להיות שליחה? מוזמנת לשלוח שם ומספר טלפון. נשמח שתפיצו.בב"ח לתו"ע😄".

השליח, הוא זה שבמהלך אירוע השיא של שבת ארגון, מעלה את השבטים לשבט הבוגר יותר וחושף בפני שבט הרא"ה את השם שילווה אותם לכל החיים. השליחים עד היום היו בד"כ בחורי ישיבות צעירים שהגיעו לסניפים והשתתפו בפעיליות במהלך השבת והעבירו פעולות לחניכים הצעירים והבוגרים.