מגשימים לדפנה מאיר הי"ד חלום

עם סיום שלושים ימי האבל מאז הירצחה של דפנה מאיר הי"ד, הנהגת היישוב עתניאל קוראת לעם ישראל לבוא ולהגשים את חלומה יחד בהקמתו של מרכז בריאות וספורט ביישוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/16 11:29 ט באדר א'

מגשימים לדפנה מאיר הי"ד חלום

החיבוק העצום שמרעיף עם ישראל כולו, מימין ומשמאל דתיים וחילונים ממגוון רחב של החברה הישראלית בחודש האחרון על משפחת מאיר ועל היישוב עתניאל, הוא רק ביטוי אחד לאישיות המיוחדת של דפנה הי"ד שהצליחה בחייה ובמותה לחבר אנשים רבים אליה ואל עצמם. "חודש לא פשוט בכלל עבר על כולנו" מספר תושב הישוב וממשיך "מנסים לאזור כוחות עבור המשפחה עבור הילדים והנוער אך הקושי גדול מאוד".

בתקופה האחרונה שימשה דפנה כחברת וועד פעילה ביישוב וחלמה להקים בעתניאל מקום של ספורט, בריכה ראויה ומתקני כושר, אך לא זכתה לראותם נבנים. מתוך השבר הגדול בוחרים ביישוב עתניאל להמשיך קדימה ולהוסיף ולבנות לזכרה את מרכז הבריאות והספורט ביישוב.

הנהגת היישוב פונה לעם ישראל כולו לבוא ולקחת חלק בהקמת המרכז שיהיה גם המשך לדרכה של דפנה הי"ד ויהיה מקור של צמיחה לעתניאל ולסביבה. "ההחלטה לצמוח ולהוסיף אור ברורה לכולנו, השאלה היחידה שהייתה היא איך ?" מספר ערן דגני, מזכיר היישוב, ומוסיף "ברגע שקראנו ודמענו יחד עם עם ישראל כולו מול הדברים והתמונה שפרסם נתן הבנו שהתשובה שלנו היא להגשים את החלום של דפנה ולתת לבנות היקרות שלה ולכל תושבי עתניאל, מרכז ספורט מקצועי שלא קיים כיום ביישוב".

מרכז הבריאות והספורט שיהיה המשך טבעי לפועלה העצום של דפנה הי"ד בתחומי הבריאות במסירות אין קץ בתפקידה כאחות בבית החולים סורוקה בבאר שבע וכיועצת לנשים רבות מכל הארץ במקום בו הוסיפה חיים ופעלה למען תושבי היישוב בפעילות ציבורית.

השבוע פורסמו דברים שכתבה דפנה הי"ד בוואטצאפ של בנות קבוצת היוגה איתן התעמלה:

"עצם העובדה הזו כמות שהיא, בלי שום קידום שלה לשום מקום נוסף-פשוט יוגה ביחד פעם בשבוע, זה כשלעצמו דבר גדול.
זה משמר את הגוף לא לצעוד אחורה, ומונע מחלות שאולי היו מתפרצות.
מחליש את הקיימות. זוקף את קומתנו. נותן לנו כוח גופני, משפר את הגמישות המחשבתית.
ולכן כדאי להמשיך ולהתמיד.
אלו הם דיברי חיזוק למי שקשה לה לבוא ולתרגל.
אל תוותרו לעצמכן. בואו."

לסיום מוסיף דגני "אני קורא מכאן לכל עם ישראל בארץ ובעולם לקחת חלק בהמשך דרכה של דפנה ולסייע לנו בתרומה להקמת מרכז הבריאות והספורט החדש".

מוקד טלפוני ואתר לתרומה אינטרנטית הוקמו בימים האחרונים מוזמנים לתרום כאן