חג לחניכים: 30,000 חניכי בני עקיבא יצאו לנטיעות

מספר שיא של כ-30,000 חניכי בני עקיבא יצאו הבוקר לפעילות, נטיעות וטיולי ט"ו בשבט ברחבי הארץ. כ-150 חניכי שבט יובל בעלי צרכים מיוחדים ישולבו בפעילויות במחוזות השונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/17 16:23 יג בשבט התשעז

חג לחניכים: 30,000 חניכי בני עקיבא יצאו לנטיעות
דוברות בני עקיבא, צילום: דוברות בני עקיבא

תנועת בני עקיבא מקיימת היום את פעילות, נטיעות וטיולי ט"ו בשבט ברחבי הארץ. השנה משתתפים בפעילות כ-30,000 חניכים- מספר חסר תקדים. מדובר במספר החניכים הגבוה ביותר שיצא ליום פעילויות ע"י תנועת נוער אחת.

החניכים טיילו ע"פ חלוקה של מחוזות באזור נהלל, בן שמן, דרום הר חברון, שילה, נאות קדומים, צפון השומרון ועוד. במהלך המסלול יעברו החניכים פעילות חוויתית וערכית ובסיומה יערכו הופעות מרכזיות- בין היתר של חברי "אנדרדוס". בנוסף, כ-150 חניכי שבט יובל בעלי צרכים מיוחדים ישולבו בפעילויות במחוזות השונים.

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "ט"ו בשבט - חגה של ארץ ישראל. דווקא בימים אלה אנו פוסעים בכל מרחבי הארץ לחיזוק המחויבות של כל חניכינו למחויבות, התיישבות ואהבת הארץ. בני עקיבא ממשיכה להתהלך ולפעול בדרכו של אברהם אבינו- "קום והתהלך בארץ לאורכה ולרוחבה כי לך אתננה".

(צילום: באדיבות המצלם) סניף כפר תפוח באזור לטרון

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן