התגייסות מכל רחבי הארץ לרפואתו של צוריאל כלפה

מצבו של צוריאל כלפה, אחיינו של חה"כ לשעבר זבולון כלפה שחלה בסרטן העצמות הנדיר "יואינג סרקומה" ממשיך להיות קשה מאוד. ייצא עם אביו בימים הקרובים לטיפול ניסיוני בארצות הברית

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/16 12:14 כא בחשון התשעז

התגייסות מכל רחבי הארץ לרפואתו של צוריאל כלפה
באדיבות המצולם, צילום: באדיבות המצולם

מצבו של צוריאל כלפה מהיישוב מעגלים, אחיינו של חה"כ לשעבר זבולון כלפה שחלה במחלת בסרטן עצמות קטלני נדיר מסוג "יואינג סרקומה", ממשיך להיות קשה ביותר. מאות נשים התאספו אמש בבית העם "מעגלים" במועצת שדות נגב, לארוע הפרשת חלה המוני לרפואתו.

אמש התקיים בבית העם "מעגלים בשדות נגב ארוע התרמה ענק להצלתו ורפואתו של צוריאל כלפה, אחיינו של חבר הכנסת לשעבר זבולון כלפה ובהשתתפות כ- 200 נשים. במסגרת הארוע המרכזי התקיימה הפרשת חלה המונית בליווי הרבנית פרח אהרוני, כאשר הארוע נחתם בהופעתה של רוני תחיה, שמאז גיל 6 ועד היום היום בגיל 12 מתמודדת בעצמה בגבורה עם מחלת הסרטן וביחד עם משפחתה מוצאת את הכוחות להתמודד מתוך אמונה גדולה ולנסות לצמוח מתוך הקושי . צוריאל (17), נמצא במצב קשה ביותר וסובל מסרטן עצמות נדיר ביותר בסיכוי של 4 למיליון בני אדם לחלות במחלה( 0.000004 אחוזי סיכוי). בימים הקרובים ייצא יחד עם אביו אבידן כלפה ובליווי צוות רפואי לטיפול ניסיוני בארצות הברית.

[embed]

]

הדוד חה"כ זבולון כלפה ציין כי "לצערנו כל מי שחווה את המחלה מבין שביום אחד משתנים כל החיים ובוודאי שבסרטן נדיר וקטלני כל כך שהתפשט במהירות שיא. צוריאל נער מקסים שכל החיים לפניו ופתאום בשנה האחרונה אנחנו נמצאים בסערה גדולה סביב הריפוי שלו וחשבנו שהכל מאחורינו, אחרי כל הטיפולים, הניתוחים וההקרנות ופתאום לפני חודשיים גילינו שאנחנו נמצאים לפני מדרגה נוספת, סבוכה ומורכבת יותר. מדהים לראות את ההתגייסות ביישוב ומכל הארץ, בשלושת השבועות האחרונים שהתחלנו בגיוס כספים לטובת האשפוז אנחנו מקבלים תרומות בלתי פוסקות להצלת צוריאל. אני מבקש מכל מי שקורא ושומע את הדברים להיכנס לאתר "מאבק לחיים" ולעמוד במשימה בלוחות הזמנים הקצרים שלרשותנו ונקווה בעז"ה נדע את התקופה כחולפת ונמצא עצמנו במקום אחר".

האם סילבי כלפה עובדת במחלקת ההשתלמויות והחשבונות של מכללת חמדת הדרום בשדות נגב, ומציינת כי "מאז היוודע דבר המחלה צוות המכללה בכללותו תומך מאוד אם בתרומות ואם בחיבוק חם ובכלל אני מודה לאלפי האנשים שמדי יום ביומו מתפללים וקוראים תהילים לרפואתו. אני מודה לעם ישראל על ההירתמות המדהימה, בכל מקום שאנו מגיעים מחזקים אותנו ופשוט מדהים כיצד כל אזור הדרום נרתם למשימה וגם עזר לנו מאוד בפרק זמן קצר לאסוף את כרבע מהסכום הנדרש לצורך הטיפול הנדיר. אנחנו מודים לכל אחד ואחת על הנכונות, ההרתמות והרצון הטוב לעזור ולסייע. שנזכה להיות תמיד בצד הנותן, ושנזכה לראות את צוריאל מחייך בריא ושלם".


הרבנית פרח אהרוני ציינה עם תום ארוע הפרשת החלה כי "המצב לא פשוט אבל נותן כוחות לראות את עיניהם הבוהקות של ההורים נאבקים בצורה מדהימה עם תעצומות נפש אדירות לאורך כל הדרך. בעז"ה שהתפילות של כל האנשים וכל הברכות יעזרו ושאף פרי לא ייפול מאף עץ וההורים שהניבו את הפרי הקסום הזה יזכו לראותו בריא ושלם. בעז"ה שאחרי כל התפילות והקינות ואלפי המתפללים נזכה לראותו ברפואה שלמה והקב"ה ייתן לו בריאות, 'ישועת ה' כהרף עין'."

ניתן להעביר תרומות להמשך המאבק: בנק לאומי. סניף: 912. חשבון: 6071578. על שם: "מאבק לחיים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן