הרשקוביץ: השירות הלאומי בונה את ארץ ישראל בכל התחומים

כ-1,000 מתנדבים ומתנדבות בשירות הלאומי השתתפו באירוע ההצדעה השנתי ליזמה מנהלת השירות האזרחי-לאומי. שר-שלום ג´רבי: פועלים לכך שתקבלו את ההכרה הציבורית הראויה לכם

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 14/06/12 17:24 כד בסיון התשעב

הרשקוביץ: השירות הלאומי בונה את ארץ ישראל בכל התחומים
ששון תירם, צילום: ששון תירם

כ-1,000 מתנדבים ומתנדבות בשירות הלאומי השתתפו היום (ה') באירוע ההצדעה הממלכתי השנתי שהתקיים בתל אביב, ביוזמת מנהלת השירות האזרחי-לאומי. האירוע התקיים במעמד השר דניאל הרשקוביץ, השר הממונה על השירות, השר לפיתוח הנגב והגליל ח"כ סילבן שלום ומנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי, שר-שלום ג'רבי ואישי ציבור נוספים.

במסגרת יום ההצדעה הוענקו תעודות הוקרה ל-8 מתנדבים מצטיינים של השירות האזרחי-לאומי.

"אנחנו מצווים להילחם על הארץ, לבנות את הארץ, לנטוע עץ. המעשה הגדול הוא של אותם אלה שאינם יכולים מסיבות כאלה ואחרות, שיש להם פטור אבל הם בכל זאת עושים ותורמים למען החברה והמדינה", אמר השר הרשקוביץ למתנדבים. "השירות האזרחי-לאומי בונה את ארץ ישראל בכל התחומים ואני מרגיש זכות גדולה לעמוד בקרבכם, להיות הממונה על השירות האזרחי-לאומי", הוסיף הרשקוביץ.

מנכ"ל המנהלת, שר-שלום ג'רבי, אמר למתנדבים כי הוא "נרגש לעמוד כאן וחש סיפוק על שנפל בחלקי להכיר לכם תודה. אתם המתנדבים מהווים דוגמא ומופת לנתינה ולהתנדבות מכל הלב". עוד הוסיף ג'רבי כי "בתקופה האחרונה מורגש שינוי של ממש ביחס ובמודעות לנושא השירות האזרחי-לאומי. המנהלת יחד עם עמותות השירות האזרחי-לאומי פועלות ללא הרף ודואגות כי אתם, המתנדבים והמתנדבות, תקבלו יותר ויותר תודה והכרה ציבורית הראויה לכם ואני שמח להיות חלק משינוי זה".