המתנות הכי שוות לראש השנה

מתארחים אצל ההורים או קרובי המשפחה ולא יודעים מה להביא? לא, תבנית פיירקס זה קצת פאסה. אז ריכזנו עבורכם את המתנות הכי מגניבות, שיותירו את כל יושבי השולחן פעורי פה

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 12/09/12 15:06 כה באלול התשעב

המתנות הכי שוות לראש השנה
JasperYue-cc-by, צילום: JasperYue-cc-by

מכירים את זה שאתם מגיעים להתארח אצל ההורים או החברים בחג, אך מתוסכלים מהעבודה שאין לכם מתנה מספיק שווה להביא? מערכת כיפה החליטה לשים קץ לתסכול ולהציג למענכם את מבחר המתנות הכי שוות לחג (כי תבניות פיירקס מעוצבות יש לאמא שלכם מספיק).

תארו לכם ארוחת חג, כולם לבושים חגיגי אל מול שולחן מעוצב בקישוטי ראש השנה. אמא שלכם מגישה דג עם עלי דפנה לתפארת אלא שאז מתעוררת הבעיה - הלימון. הוא משפריץ ומלכלך את הידיים והופך הכול לדביק. בדיוק בשביל זה הומצא השפריצר לימון, רק להתקין על הלימון - ואין סיבה לדאגה.

(צילום: יחצ)

אם כבר נכנסתם ושכחתם את הספר שלכם, תשמחו לגלות שיש מי שדאג לכם לתעסוקה. גלילי נייר טואלט סודוקו יהיו מתנה נהדרת. רק כשפותרים את הסודוקו מומלץ לדאוג שיישאר מספיק למטרה שלשמה הומצא הגליל.

(צילום: יחצ)

אם אבא שלכם גם מעשן וגם חזק באקולוגיה - הוא כנראה אבא מאוד נדיר. בדיוק בשבילו המציאו את המצית הטבעית. מדובר במצית המדליקה סיגריות ללא אש, אלא באמצעות השמש. במשך היום מומלץ לדאוג שתהיה בצל, אם אינכם רוצים להופיע במהדורת החדשות של הערב.

המתנה האולטימטיבית לאח הבני"ש שלכם הוא מכשיר האנטי-התעפצות. לאחר יום מתיש של לימוד מעמיק בבית המדרש, יגש אחיך לסדר ערב, הישורת האחרונה שתסחט ממנו את כל טיפת האדרנלין שנותרה. אם ריטלין לא בא בחשבון אז האנטי התעפצות יעשה את העבודה. ברגע שהבני"ש מתעפץ ומתחיל לנקר, האנטי התעפצות ישמיע רעש חזק וידאג שזה לא יקרה יותר.

(צילום: יחצ)

הולכים לסליחות אי שם ב-12 בלילה ומתקשים לקום בבוקר? הנה לכם פתרון שיכול להיות מתנה לכל אחד ובטח לספרדים שסובלים מזה כבר חודש. שעון מעורר מצלצל כבר מזמן אינו מאתגר אותנו, לחיצה קטנה והוא שותק. אבל מה יקרה אם השעון מעורר יתחיל לברוח לנו בחדר? שעון מעורר נוסע על גלגלים הוא המתנה האידאלית לבן משפחה עייף במיוחד והבטחה להתעורר אפילו לותיקין.

(צילום: יחצ)

אחותכם הקטנה החליטה כי ברצונה להדליק נרות שבת וחג, אך למרות שתברך "תזכני לגדל בנים ובני בנים" היא עדיין לא מוכנה להתבגר ולהדליק בפמוטי הכסף המשעממים. מה שהיא הכי תשמח לקבל מכם לחג הם פמוטי הדומינו. פמוטים שירעננו לה את הדלקת הנרות - עד הפעם הבאה.

(צילום: יחצ)

כמעט לכל משפחה שנייה יש "אבא לחיים", אבא שרק מחכה להזדמנות להרים כוסית לחיים ולא יוותר על הכבוד למזוג לכולם. אם אתם רוצים לעשות לו את השנה לטובה וחריפה כמו שהוא אוהב אז פנקו אותו במכונת הבירה הביתית. אך היזהרו, אם עד עכשיו הוא היה מרבה לספר על איך קנה את הבירה ולמה, אז עכשיו הוא יספר כיצד הכין אותה (וזה עלול להיות ארוך).

(צילום: יחצ)

המקלחת לפני שבת של בנות הבית כבר מזמן אינה עניין של מים וסבון בלבד. פילינג, תחליב רחצה וקרם גוף הם רק חלק קטן ממסכת הפינוקים הרטובה שלהן. מה שיסגור להן את הפינה באווירה מיוחדת במינה הוא ראש טוש שמלבד להתיז מים הוא גם יאיר אותן בשלל צבעים. מומלץ לעשות זאת בהפתעה אך לדאוג שצבע האור הראשון של הטוש אינו אדום, זה עלול להזכיר להן כמה סרטי אימה שהן ראו בעבר.

אם כל הצעותינו לא הועילו ואם המארחים שלכם ממש קשים וכל מתנה היא סיכון למשבר יחסים רציני, אני מציע מתנה לכם שמתלבשת על כל אחד. כשתגיעו איתה לחג - מובטח לכם כי תפתיעו את המארחים לטובה. בדרך למשפחה תעברו בסוכנות פורשה ובחרו להם דגם שיתאים להם. גם אם אתם לא ממש סגורים על דגם מועדף, כל מה שתביאו יתקבל בברכה. רק אל תשכחו, תשאירו להם את חוויית הורדת הניילונים.

(מה שבטוח. צילום: פורשה)