היכן נמצא האפיקומן?

שוב הגיע ליל הסדר וגנבו לכם את האפיקומן? הנה 5 המקומות שבהם כדאי לכם לחפש אותו.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 20/04/16 13:13 יב בניסן התשעו

היכן נמצא האפיקומן?
shutterstock, צילום: shutterstock

ליל הסדר נכנס ממש עוד מעט, ולכם יש את ההזדמנות למצוא השנה את האפיקומן. אם עוד לא יצא לכם למצוא אותו, גם אם עברתם את גיל הבר מצווה או הבת מצווה, עדיין לא מאוחר - הנה רשימת המקומות בהם יכול להיות שתמצאו את האפיקומן הנכסף.

1. בספרייה - יש שם המון ספרים, יהיה קשה לעבור על כולם כי יש מצב שהספרייה די גדולה. אם מחפשים טוב ורואים ספר אחד שמבצבץ טיפה יותר מהשאר, יש מצב שלידו הניחו את האפיקומן.

(צילום: DGtal-cc-by-sa)

2. ערימת העיתונים - בכל סלון בבית יש ערימה של עיתונים בתוך סל או קופסה מותאמת. הרבה פעמים יוצא לנו לחפש עיתונים ולא למצוא אותם בפנים, אז ברור לכם שזה מקום אידיאלי להחביא את האפיקומן כן? רק אחרי שאתם מרוקנים את כל העיתונים מהסל, תוודאו שהם יוחזרו למקומם.

(צילום: shutterstock)

3. מתחת למפה של שולחן הסדר - נורא צפוי שזה יקרה נכון? אבל איכשהו, תמיד במקומות הכי צפויים אנחנו לא מחפשים. וגם ממש קל להחביא אותו שם, בזמן שכולם עסוקים במנות הראשונות. יש מצב שזה ילכלך ממש את השולחן, אבל למי אכפת? ניקיון פסח כבר מאחורינו!

(צילום: יחצ, רשת הרמוניה)

4. מתחת לכרית של הכיסא - כשיש הרבה אורחים וכיסאות לא נוחים, יש מקומות בהם המארחים שמים כריות על המושבים. אם תרימו את שלכם בזמן החיפושים, יש סיכוי לא רע בכלל שהאפיקומן יהיה שם.

5. ארון ומתלה המעילים - אם הארון של המעילים שלכם סגור ועמוס בביגוד מחמם, אולי האפיקומן מסתרר באחד מהכיסים הגדולים שבפנים. יש מצב שהוא מוחבא גם בין המטריות, כי השנה כנראה שלא ירד גשם בחג. שווה לכם לעשות בדיקה.

(צילום: phil wood photo-cc-by-nd)



שיהיה בהצלחה!