האפליקציה שתחסל את ההברזות מהלימודים

האפליקציה שנולדה בעקבות חוזר מנכ"ל משרד החינוך לגננות, הולכת לחסל את המוסד הוותיק שכל תלמיד במערכת החינוך מכיר: ההברזות הביתה. רישום הנוכחות ייעשה באמצעות האפליקציה שתשלח סמס להורים שילדיהם לא הגיעו לשיעור או לגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/16 15:44 כז באב התשעו

האפליקציה שתחסל את ההברזות מהלימודים
צילום מסך, צילום: צילום מסך

לפני כחודש פורסם כי גננות ומטפלות ברחבי הארץ יחויבו על פי חוזר מנכ"ל, משרד החינוך ונהלי משרד הכלכלה להתקשר להורים ולהודיע על אי הגעת הילד למוסד החינוכי או למעון היום.

אפליקציה חדשה של משלוח סמסים להורי הילדים בגן תקל על הגננות שיצטרכו בשנת הלימודים הקרובה לדווח להורים אם הילד לא הגיע לגן באותו יום כדי לוודא שהורים לא שכחו את הילד ברכב. אם מורי ישראל ישתמשו באפליקציה כל הברזה תדווח באופן מיידי להורים בסמס אחד.

חברת CloseApp מכפר תפוח בבעלות עמי חניא, הוציאה בשיתוף עם חברת angelim Ins אפליקציה חדשנית שמאפשרת רישום נוכחות. האפליקציה מיועדת לגננות, מורות ומדריכים. באמצעות האפליקציה, המשתמש מזין את פרטי הילדים בגן או בכיתה, ואת מספרי הטלפון של ההורים. ובכל פעם שהוא מבצע בדיקת נוכחות הוא מסמן מי הגיע ומי לא, בסיום הבדיקה אפשר לבחור לשלוח SMS בבת אחת לכל ההורים שהילד שלהם לא הגיע. לאפליקציה יש גרסה קלה המיועדת לגננות ומורות שעובדות במקום אחד ובכיתה אחת. וגרסה מלאה שמיועדת לבתי ספר ולמורים ומדריכים שעוברים בין כיתות שונות.

[embed]

]

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן