בקיבוץ הדתי מחדשים את פעילות ההיכרות בין פנויים לפנויות

בעבר הפעילה התנועה מדור שעסק ביצירת קשרים בין צעירים לצעירות, שנסגר לפני מספר שנים. עם העלייה במספר הרווקים והרווקות, החליטו בתנועה להחזיר עטרה ליושנה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 07/03/13 16:33 כה באדר התשעג

בקיבוץ הדתי מחדשים את פעילות ההיכרות בין פנויים לפנויות
יחצ, צילום: יחצ

תנועת הקיבוץ הדתי החליטה לחדש את פעילות ההיכרויות בין פנויים פנויות במסגרת אגף החברה. בעבר פעל בתנועה מדור קשר יחידים, שהיה אמון על יצירת קשרים בין צעירים וצעירות, אולם המדור נסגר לפני מספר שנים.

מנהל אגף החברה בקיבוץ הדתי, אמיתי פורת, אמר שהמתכונת המדויקת של פעילות ההיכרויות טרם נקבעה, אבל נקבע שהיא תעשה בצורה מקצועית, תהיה מותאמת לעידן המודרני ותתחבר לעולם האינטרנט והרשתות החברתיות. יש ציפייה חברתית ומשפחתית מהצעירים בגילאי העשרים והשלושים לבנות את משפחתם. מסלול החיים הרגיל לא מספק בהכרח מספיק הזדמנויות להכיר באופן בלתי אמצעי את בני המין השני והדבר מביא לתסכולים. אנו נבנה תכנית שתסייע לפחות לחלק מהפנויים והפנויות לגלות זו את זה.

מעבר למפגשי הכרות זוגיים, יערכו גם אירועים חברתיים משותפים שייצרו בסיס להיכרויות. מתוכננת פעילות נפרדת לחברים ב"שלב ב'" שנפרדו או התאלמנו מבני זוגם ומעוניינים בהכרות חדשה. הכוונה היא לעבוד בשיתוף פעולה קרוב עם ארגונים מקבילים בציונות הדתית, כך שבני הזוג הפוטנציאלים להכרות לא יהיו רק מקרב הקיבוצים הדתיים.