בני הנוער בקרית ארבע התנדבו לקייטנה למען ילדים עם צרכים מיוחדים

את השבוע הראשון של החופש הגדול הקדישו בני הנוער בקרית ארבע חברון, בהתנדבות מלאה, לקייטנה מיוחדת עבור ילדים מיוחדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/13 13:18 ד באב התשעג

בני הנוער בקרית ארבע התנדבו לקייטנה למען ילדים עם צרכים מיוחדים
יחצ, צילום: יחצ

בני הנוער בקרית ארבע חברון החליטו לנצל את חופשת הקיץ באופן קצת שונה. במקום ללכת לים או לשחק במחשב, הם הקדישו את השבוע הראשון לחופש הגדול עבור התנדבות וסיוע לאחר.

בשבוע האחרון, במשך שישה ימים מלאים, הכוללים שבת, השתתפו 25 ילדים עם צרכים מיוחדים בקייטנה בה בני הנוער של קרית ארבע חברון שימשו כמדריכים ורכזים בהתנדבות מלאה. לכל חניך הוצמדו שני מדריכים אשר ליוו אותו במשך 24 שעות ביממה - ישנו איתו, קמו איתו, האכילו אותו ודאגו לכל צרכיו. מדובר בפרויקט שקם ביוזמת מחלקת הנוער בקרית ארבע כחלק מפעילויות הקיץ.

על המחנה עמלו למעלה מ-200 בני נוער, תלמידי כיתות ט-י"ב, שהחלו בהכנות כבר לפני חצי שנה. במהלך התקופה האחרונה, הם הצליחו לגייס עשרות אלפי שקלים שהוקדשו לטובת הפרויקט. במסגרת הקייטנה בילו הילדים יומיים בעיר האבות עם הפעלות שונות שנבנו על ידי בני הנוער ותושבי קרית ארבע חברון שסייעו ושיתפו פעולה. הילדים נפגשו עם חיילי גבעתי בבסיס השוכן בעיר וזכו ליום כייף בגני יהושע ובלונה פארק.

חוויה אותה לא ישכחו הילדים היא טיסה בשמי הארץ ב-20 מטוסים קלים שנתרמו לטובת העניין עבור ילדי המחנה. את הקייטנה המיוחדת סיימו הילדים בשבת בקרית ארבע חברון אשר כללה קבלת שבת בשדה מערת המכפלה ופעילויות שונות. בסופה של השבת התקיימה סעודה שלישית קהילתית יחד עם תושבי קרית ארבע חברון.

מלאכי לוינגר, ראש מועצת קרית ארבע חברון, אומר כי הוא ”גאה בהתגייסותם של בני הנוער למטרה חשובה זו. מדובר בבני נוער איכותיים וערכיים אשר שמו להם למטרה לתרום לחברה ולקהילה. אנו במועצה תומכים בכל יוזמה מסוג זה ונמשיך ללוות את הנוער בחינוך ערכי וציוני כמורשת עיר כמורשת עיר האבות“.