אשקלון: חניכי בני עקיבא מקיימים פעולות ברחוב

למעלה מ-300 חניכי סניף נאות אשקלון קיימו הפגנה נגד ראש העיר, לאחר שמונה שנים בהם אין להם סניף מסודר במבנה קבע. בעירייה טוענים: זו הפגנה לבטלה, נבנה בהקדם סניף חדש

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 02/01/13 17:21 כ בטבת התשעג

אשקלון: חניכי בני עקיבא מקיימים פעולות ברחוב
בני עקיבא, צילום: בני עקיבא

כשחניכי בני עקיבא יושבים בפעולות, בסניף בני עקיבא נאות אשקלון נאלצים להפגין: מזה 8 שנים שסניף בני עקיבא פועל ללא מבנה קבע, זאת על אף מספר החניכים הרב העומד על כ-300 חניכים. הסניף פועל ברחוב ללא מבנה ולאחר שבשבת האחרונה נאלצו החניכים להתפזר לבתיהם בעקבות הגשם הרב שירד - הם החליטו שהגיע גשם עד נפש.

אתמול, יצאו חניכי הסניף לרחובות והפגינו מול בניין ראש העיר ודרשו מבנה לפעילויות הסניף. ראש העיר קיבל התרעה קודם ההפגנה ואף על פי כן לא ראה לנכון לצאת ולשוחח עם החניכים ואף לא לקיים פגישה עם ראשי מחוז דרום של תנועת בני עקיבא על מנת שיוכלו למצוא פתרון יחד.

לסוגיה ארוכת השנים הקצה בעבר ראש העיר פתרונות שונים, אולם כאלה שאינם מתאימים לפעילות הסניף. עירית אשקלון הקצתה מקלט קטן ל-300 החניכים, בית ספר יסודי אשר המנהלת לא אשרה את נוכחותם ומתנ"ס אשר לא יכלו לקיים בו פעילותם בשבת. אנשי בני עקיבא מקווים כי בעקבות ההפגנה יפעל ראש העיר למצות פתרון הולם לבעיה רבת השנים אולם אומרים כי אם יתקלו בהתעלמות ההפגנות תמשכנה.

בעיריית אשקלון מסרו בתגובה לכיפה כי "ההפגנה שעושים בני עקיבא היא הפגנה לבטלה והם מתפרצים לדלת פתוחה. ראש העיר בני וקנין, שקיבל את פרס יקיר הנוער, הבטיח לבנות מבנה לבני עקיבא בשכונת נווה אילן ואכן תקצב את בניית המבנה בתקציב השנה, 2013. יצא כבר מכרז למבנה בני עקיבא בשכונה ואנו מקווים שהדבר יתבצע תוך מספר חודשים. כמו כן, העירייה מצאה פתרונות לסניף בני עקיבא בשכונה עד לבניית מבנה הקבע".