תערוכה ייחודית לכבוד שבוע החמ"ד

תערוכת "לכל אדם ניגון ציוני משלו" נפתחה לקהל הרחב ליד משרד החינוך בתל אביב ובה למעלה מ-20 מיצגים מרהיבים מבתי הספר השונים במחוז מרכז

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/16 17:09 כו באדר ב'

תערוכה ייחודית לכבוד שבוע החמ"ד
יחצ, צילום: יחצ

לכבוד שבוע החמ"ד נפתחה אתמול (ב') תערוכה ייחודית ומושקעת ברוח הנושא המרכזי של שבוע החמ"ד - 'לכל אדם ניגון ציוני דתי משלו'.

"התערוכה היא המשך של תהליך שנפתח בתחילת השנה והם מהווים תוצר של סיכום או אמצעו של התהליך. התלמידים קיבלו על עצמם לעסוק באותם ערכים שמנחים אותנו בחמ"ד ובציונות הדתית בכלל ולהעלות מוצרים סביב הטקסטים והרעיונות שנוגנו בצורה של מיצגים", מסביר ל'כיפה' הרב גד ברטוב המפקח של אזור המרכז מטעם החמ"ד.

(צילום: יחצ)

התערוכה מתקיימת בכניסה למשרד החינוך בתל אביב והיא הושקה בטקס מרשים בהשתתפותו של יו"ר החמ"ד הרב ד"ר אברהם ליפשיץ, מנהלת המחוז וכל נציגי חברה ונוער וצוותי הפיקוח שכיבדו את החמ"ד בנוכחותם.

"זאת תערוכה מאד אסטטית ויפה. בתי ספר יסודיים שמציגים אנשי מופת מהעבר ואנשי מופת שקיימים כיום. ראינו ילדים שראיינו דמויות ציוניות ושאבו מהם תובנות ואמירות. המיצגים הם חלק מומנטים תמונות ואומנות ואף וידאו", מסביר הרב ברטוב.

התערוכה שפתוחה במהלך שבוע החמ"ד לקהל הרחב מציגה למעלה מ-20 מיצגים מבתי ספר שונים. מאחורי התערוכה המושקעת עומדים, אביבית קאץ המפקחת על החינוך החברתי, ירדנה מוסאי אחראית על תחום החינוך החברתי בבתי הספר היסודיים ושרה ברוך מנחה לשונית שפעלה בשיתוף עם הילדים כדי לשמור על רמה מקצועית גבוהה במיוחד ובכך הפרויקט הפך גם לחינוכי מהבחינה הלשונית.

"בלט במיוחד המיצג של בית ספר מישרים מראש העין, בית ספר של חינוך מיוחד שיצר יצירת אומנות של ממש עם אלמנטים שקשורים לכתיבה של הרב קוק והרבנית קאפח. מיצג משמעותי גדול ומושך את העין (תמונה בראש הכתבה)", מספר הרב ברטוב.

התערוכה כאמור פתוחה לציבור הרחב ללא תשלום לרגל שבוע החמ"ד.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/46201638223.mp4[/embed]

(צילום: יחצ)

(צילום: יחצ)



לעוד כתבות אודות פעילות החמ"ד >>>