נחנך בית ספר חמ"ד בורג במזכרת בתיה

לכבוד שבוע החמ"ד, נחגגה השלמתו של האגף החדש של בית הספר בטקס גדול בהשתתפות הילדים ההורים והרב גד בר טוב מחמ"ד מחוז מרכז שקבע את המזוזה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 29/03/16 12:12 יט באדר ב'

נחנך בית ספר חמ"ד בורג במזכרת בתיה
מירי תם, צילום: מירי תם

ברוב עם חגגו היום (ג') את חנוכת המבנה החדש של בית הספר חמ"ד בורג במזכרת בתיה.

לאחרונה הושלמה בנייתו של אגף חדש המשתרע על יותר מאלף מטרים כשבבית הספר מצהירים נרגשות שבכל אחד מהם טמון שלל הזדמנויות חינוכיות להנחלת חזון החמ"ד: לימוד תורה הפצת ערכיה, ואהבת ה'. בית הספר מקדם זו השנה השנייה למידה משמעותית בדגש על שיח ערכי ומשחק בלמידה. בהמלצת מפקחת בית הספר הגברת גילה מסד. נבחר בית הספר להוות אחד מארבעה בתי ספר מדגימים למחוז.

בטקס השתתף ראש מועצת מזכרת בתיה, מר מאיר דהן שברך את בית הספר בברכת המשך צמיחה ועליה. ראש המועצה סיפר על התעוררות גדולה בקרב הציבור הדתי הרוכש דירות במושבה בגלל בית הספר ששמו הולך לפניו. מנהלת בית הספר הודתה בחום לראש המועצה ולמנהלת מחלקת החינוך הגברת רותי כוכבי.

הרב גד בר טוב מחמ"ד מחוז מרכז הגיע אף הוא לאירוע ודיבר עם הילדים על פרשת השבוע והזכיר את הקשר בין בית הספר למשכן, בו עוסקת פרשת שמיני. הוא הדגיש כי בית הספר הוא המקום שלנו להשכנת שכינה על ידי חינוך והקניית ערכי ה'.

יו"ר הנהגת ההורים הגברת מיכל גייקוב דיברה על חשיבות הנחלת המורשה, לילדי ישראל: אהבת התורה, הארץ ועם ישראל. בהכנת הטקס לקחו חלק מקהלת בית הספר שליוותה את האירוע בשירה מרגשת.

ראש המועצה מאיר דהן (צילום: מירי תם)

במסגרת תהליך בחירת ייחודיות בית הספר בחרה הנהלת בית הספר לקדם מנהיגות, על ערכי חזון החמ"ד. תלמידי בית הספר לומדים ומחזקים מיומנויות שיח דבור ועמידה בפני קהל. נציגי התלמידים דברו על: בית ספר למנהיגות, חזון החמ"ד, דמותו של יוסף בורג, ומזכרת בתיה. ניכר היה כי הדוברים מודעים לכוחו של הדיבור וחשיבותו כחלק מן הכלים הנדרשים למנהיג וכבשו את לב הקהל.

מנהלת בית הספר, הגברת תמר אודס ניסן הדגישה את השגיי בית הספר האקלים המייטבי ותהליכי הלמידה המעמיקים המתרחשים על ידי צוות מורים מעולים השואפים ליזום ולחדש וכל זאת השמחה תמיד. היא הודתה לכל השותפים בהקמת המבנה אשר בו עומדת מעבדת מדעים לתפארת וספריה המוקמת בימים אלה. בסיום הטקס התכבד הרב בר טוב לקבוע מזוזה בדלת הכניסה למבנה.


לעוד כתבות אודות פעילות החמ"ד >>>