סגווי שטח, החרמון בקיץ והצגות לילדים - 5 אטרקציות לחופש הגדול

למרות שנראה שהוא כאן כבר נצח, יש עוד חודש לסיום החופש הגדול וזו הזדמנות לבלות עם כל המשפחה ולצבור חוויות חד פעמיות. אספנו עבורכם 5 אטרקציות שמספקות בדיוק את זה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/17 12:05 ד באב התשעז

סגווי שטח, החרמון בקיץ והצגות לילדים - 5 אטרקציות לחופש הגדול
אטרקציות קיץ בחרמון, צילום: עדי פרץ

חגיגת סוף הקיץ בתיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

סוגרים את חופשת הקיץ עם מיטב הצגות התיאטרון במוזיאון ת"א לאמנות ובהיכל התרבות! 

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער פותח את העונה ה- 47 לפעילותו עם חגיגה של מיטב הצגות התאטרון לסיום חופשת הקיץ, לילדים ולכל המשפחה. בין התאריכים 23-30 באוגוסט יועלו 20 הצגות שונות לגילאי שנה עד 12, במוזיאון תל- אביב לאמנות ובהיכל התרבות תל-אביב.

הצופים ייהנו מהצגות חדשות:

 טרופותי- העיבוד המוזיקלי של תיאטרון Tall Stories לונדון לספר עטור הפרסים מאת ג'וליה דונלדסון ואקסל שפלר (לגילאי 6-3), פרצוף חמוץ- קומדיה מתוקה לילדים על חצי הכוס המלאה שבחיים (לגילאי 9-5), מולאן- האגדה הסינית על הנערה הלוחמת (לגילאי 12-6), לצד קלאסיקות וותיקות ואהובות: שרלוק הולמס- הצגה עטורת שבחים על סיפור היכרותם של הבלש הנודע וחברו ג'ון ווטסון (לגילאי 12-7), אי המטמון- הרפתקה מוזיקלית על פי ספרו של רוברט לואיס סטיבנסון (לגילאי 12-6), אדיסון- סיפורו של תומס אדיסון, הנער שהביא את האור לעולם (לגילאי 12-7), מלך סיאם- סיפורה של אנה בחצר המלכות, קלאסיקה מוזיקלית מרגשת (לגילאי 12-6), הצמיד של אופירה- דרמה מרגשת על פי סיפור אמיתי מאת רבקה מגן (לגילאי 12-8), אלאדין ומנורת הקסמים- האגדה הקסומה מסיפורי אלף לילה ולילה, בשיתוף תיאטרון מחול ענבל (לגילאי 9-5), מיכאל- דרמה חברתית מרגשת בשילוב אנימציה חדשנית (לגילאי 9-6), טובים השניים- אגדה מוזיקלית על שיתוף פעולה (לגילאי 9-6), ליצן החצר- הצגה על קסם התיאטרון (לגילאי 9-5), פטר והזאב- הצגה מוזיקלית על פי סרגיי פרוקופייב (לגילאי 8-4), גלי- מחזמר לילדים משיריו של אהוד מנור (לגילאי 8-5), פסטיבל החיות- הצגה מוזיקלית על פי ספרה של ג'ו הודג'קינסון The Talent Show (לגילאי 7-4), מחסן השטוזים של דתיה- הצגה מוזיקלית משעשעת (לגילאי 6-3), זהבה ושלושת הדובים- האגדה הקלאסית בעיבוד חדש בשילוב שירי הילדים שכולנו אוהבים (לגילאי 6-3), למה רק כבשים? – הצגה צבעונית ומלאת הומור על חברות ושיתוף על פי ספרה של אלינוער קלנר (לגילאי 6-3) ועוד. 

לפעוטות בגילאי שנה עד שנתיים וחצי מוצעות הצגות ייחודיות וייעודיות לגיל הרך- צוציקים וההצגה האורחת בלונים.

כרטיס כניסה להצגה במוזיאון תל- אביב לאמנות מקנה כניסה חינם למוזיאון בימי פעילותו.

לקוחות ישראכרט נהנים מהטבת 1+1 לכל ההצגות.

לאתר התאטרון

מולאן בתאטרון אורנה פורת

מולאן בתאטרון אורנה פורת צילום: כפיר בולטין

סדנאות ומתנות של שוקולד בגליתא

לגליתא יש שתי חוות שוקולד, בדגניה ובקיבוץ צובה, כאשר החווה בקיבוץ צובה סגורה בשבת. הביקור בחוות כולל סרט המספר את סיפור השוקולד וסיפור גליתא וסדנא במרכז הסדנאות (לכל הסדנאות יש להזמין מקום מראש). נוסף תוכלו להנות  גם מבר שוקולד מפנק הכולל משקאות חמים וקרים, פרלינים משובחים  וגלידה תוצרת בית, וחנות המפעל המציעה מגוון גדול ועשיר של מוצרי גליתא לאוהבי שוקולד.

השוקולדים בגליתא נעשים באהבה, עם תשומת לב ייחודית לכל פרלין ופרלין, ועשויים משוקולד בלגי איכותי, מחומרי הגלם הטריים והמשובחים ביותר, ללא חומרים משמרים ויוצרים ביחד חוויה ייחודית ומרגשת. בין אם מדובר בשוקולד מריר משובח ומעורר או בשוקולד חלב קרמי ועשיר, מדובר במתנה שללא ספק תשמח את כל מי שאתם אוהבים. גליתא מייצרים שוקולדים למתנות למשל ליום האהבה, לילדים, לאירועים ולחגים.

גם לחברות ולעסקים, שוקולד הוא המתנה המושלמת: בין אם מדובר במתנה לעובד המצטיין, ליום ההולדת או כמתנה סמלית בכנס או תערוכה ובין אם אתם מחפשים דרך יצירתית להעביר מסר לעובדים, השוקולדים בגליתא ישמחו וירשימו כל אחד.

לאתר של גליתא

גליתא

גליתא צילום: יח"צ

סגווי בית הלל על המים - טיולי סגווי בטבע

במושב היפהפה בית הלל, על גדות נחל החצבאני מחכה לכם אטרקציה מיוחדת במינה. תכירו בבקשה את סגווי השטח בעל גלגלי הבלון שיודע לנסוע על שבילים לא סלולים, בשדות ובמדרונים. הסגווי, כלי חשמלי מתוחכם וידידותי לסביבה, מתרגם את תנועות גופו של הרוכב לתנועה בשטח. רכינה קלה קדימה והסגווי זז קדימה. הטיית הגוף לאחד מן הצדדים יפנה את הסגווי לאותו כיוון והטיית הגוף לאחור תעצור את הסגווי. בקיצור, הנסיעה על הסגווי בתנוחת עמידה גורמת לתחושת ריחוף משכרת שמתמכרים אליה בקלות.

טיולי סגווי בית הילל על המים עוברים בנופים עוצרי הנשימה של הגליל העליון ואצבע הגליל ולאורכו של החצבאני המוצל בצמחיית נחלים ענפה. במהלך הטיול מתבצעת עצירה להתרעננות במימי החצבאני, לשתייה קרה וחמה וכיבוד מפנק וכמובן להסברים על הנוף ועל האתרים שבדרך.

הטיול מתאים לקבוצות בנות חמישה רוכבים, מגיל 16 .מומלץ להביא בגדי ים, וחובה מצב רוח טוב.

הרכיבה על הסגווי אסורה לנשים בהיריון ולחולי אפילפסיה לא מאוזנת, אין צורך בידע או בניסיון קודם ברכיבה.

ניתן לשלב אירוח בצימר יוקרתי. טיולי הסגווי מתאימים למשפחות, זוגות, ימי הולדת, ימי נישואים וקבוצות.

לאתר סגווי בית הלל

סגווי בית הלל

סגווי בית הלל צילום: יח"צ

iJump ! לא מפסיקים לקפוץ גם בחופש הגדול

iJump - עולם שכולו ריחוף והנאה - הוא פארק טרמפולינות ייחודי מרענן, מקפיץ וכייפי לכל גיל,שהגיע לישראל מקנדה וארה''ב. 

סניפי iJump נמצאים בפתח-תקווה, בחיפה בת"א, בבאר שבע ובמטולה. 

i Jump כולל 2000 מ''ר של פעילות ספורטיבית מטריפה ומגוונת כגון: הטבעות כדורסל, מחניים, קפיצות באויר, טיפוס על קיר, הליכה על חבל/סולם, קפיצה למרחק, מסלול מכשולים, קיר טיפוס*ׁ ׁועוד (*בהתאם לסניף).

במתחמי iJump קיימים חדרי אירועים בהם ניתן לחגוג ימי הולדת, בר/בת מצווה, ימי גיבוש לחברות, פעילויות נוער, קייטנות, בתי ספר, גנים ועוד.

בנוסף iJump מציעים אפשרות מתאימה מאוד למגזר הדתי - לסגור את המקום בימי חול בשעות הבוקר ו/או בשעות הלילה, כדי לאפשר פעילות מותאמת בהפרדה הנדרשת. המקום מתאים לבנות ובנים מגיל 3 ומעלה כולל בוגרים.

מחירים: 

גיל 6 ומעלה: שעת קפיצה - 50 ש״ח, כל שעה נוספת 30 ש״ח

גיל 3-6: 25 ש״ח לכל שעת קפיצה

לאתר iJump

I JUMP

I JUMP צילום: יח"צ

אטרקציות קיץ בפסגת החרמון וסיורים מודרכים ללא תשלום

בחרמון נהנים גם בקיץ!

אטרקציות הקיץ יפעלו במהלך חודש יוני בימי שישי ושבת ובחודשים יולי- אוגוסט מידי יום:

אבובי קיץ– גלישה מהנה לכל המשפחה על אבובי קיץ במורד ההר , מגיל 5 ומעלה.

רכבל– ילדים עד גיל 9 וגובה 1.25 מ’ חייבים בליווי מבוגר

מזחלות אקסטרים– מזחלות הנעות על מסילה במהירות של עד 45 קמ”ש ובשליטת הגולש, מתאים מגיל 3 ומעלה, ילדים עד גובה 1.45 מ’ חייבים בליווי מבוגר. המזחלות פעילות בכל עונות השנה וממוקמות במפלס התחתון

קרטינג- נהיגה ברכב תלת גלגלי לא ממונע ייחודי בארץ, בעל עבירות שטח גבוהה לאורך מסלול של כ 850 מ’, מתאים לגילאי 15 ומעלה.

יש גם כרטיסים משולבים:

קטיף עצמי: רכבל+ אטרקציה לבחירה (קרטינג/אבובים’מזחלות אקסטרים)+ קטיף דובדבנים בבוסתן בראשית בגולן כולל מתנה סלסלת דובדבנים.

קייקים: רכבל+ אטרקציה לבחירה + שייט קייקים בקייקי כפר בלום/קייקי הגושרים

בנוסף, סיורים מודרכים ללא תשלום בפסגת החרמון ומסלולי הליכה רגליים. הסיורים יתקיימו במהלך חודש אוגוסט מידי יום (החל מ2/8)

בואו ליהנות מסיורי קיץ משפחתיים ללא תשלום בפסגת החרמון עם מדריכי החברה להגנת הטבע.

הסיור מתחיל בגובה 2020 מטר, בתצפית והסבר על הרי הלבנון, הגליל העליון, סוריה ורמת הגולן ומסתיים בסיפור המרתק של הקרב על החרמון “העיניים של המדינה”. הסיור כולל היכרות עם החי והצומח הייחודיים לחרמון: צבעוני החרמון, חד עד הלבנון, דובדבן שרוע ועוד.

בנוסף תוכלו ליהנות ממסלולי הליכה רגליים ללא הדרכה. 

לאתר החרמון

 

אטרקציות קיץ בחרמון

אטרקציות קיץ בחרמון צילום: עדי פרץ

 

בובות קיץ : סיורים תיאטרליים במוזאון לאמנות תיאטרון הבובות

הבובה ג'ינג'ה ובובנאי/ת ייקחו אתכם למסע בין תערוכות ותצוגות של מאות בובות תיאטרון, יציגו עבורכם מופעים ‏קצרים  וינחו אתכם בסדנה ליצירת תיאטרון זעיר.

המוזאון לאמנות תיאטרון הבובות מציע אוסף קבוע של מאות בובות תיאטרון ומסכות מסורתיות ועכשוויות, כמו גם תערוכות מתחלפות המוקדשות לסוגים מיוחדים של בובות או ליוצרים מתחום הבמה והמדיה המצולמת, מהארץ ומחו"ל.

המוזאון הינו חלק מרכז תיאטרון בובות חולון, מתחם אמנותי ובית לאמנים, ליוצרים, למורים, למטפלים, לחוקרים... ולכם. המתחם כולל: בית ספר, מוזיאון יחיד מסוגו, 2 אולמות מופעים, פסטיבל בינלאומי שנתי,  חוגים לילדים, סדנאות לתהלוכות וקרנבל, מכון למחקר, תיעוד ושימור, חנות ועוד. המקום הייחודי ויוצא הדופן ושילוב מרכיביו יוצרים מרכז שאין כמוהו בארץ ומעטים כמותו בעולם!

מגיל 4. כשעה וחצי.

מחיר (הורה + ילד): 75 ₪.

מספר המקומות בכל סיור מוגבל. יש לרכוש כרטיסים מראש בטל': 03-6516848


לאתר התיאטרון

 

סיורי קיץ עם בובות

סיורי קיץ עם בובותצילום: יחצ

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן