סביבונים בחנוכה? ביקור ילדים חולים

בנות גבעת אלוני שילה החליטו להקדיש את יומם הראשון בחופשת החג כדי לבקר ילדים חולים בבית החולים שניידר. מי שצייד אותם בדפי צביעה וחומרים נוספים הם אנשי 'התלמוד הישראלי', "הבנות התרגשו מהילדים ורצו לגרום לסבל להיעלם מעט, לפחות בימי החג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/17 15:23 כו בכסלו התשעח

סביבונים בחנוכה? ביקור ילדים חולים
הנערות בבית החולים, צילום: התלמוד הישראלי

חנוכה הוא חג של אור. סופגניות, מתנות, מפגשים משפחתיים והרבה שמחה מלווים את החוגגים, אך לילדים המאושפזים בבתי החולים, מדובר חג הזה מעט פחות שמח. 

קבוצת נערות מגבעת אלוני שילה שבמועצה המקומית בקרני שומרון בחרה להקדיש את היום הראשון לחופשתן בהתנדבות עם ילדים בבית החולים שניידר שבפתח תקווה. 

בין הטיפולים לביקורי הרופאים, חילקו הבנות לילדים המאושפזים מאות עלונים של התלמוד הישראלי לחג החנוכה, לצד דפי הפעלה, צביעה ופרסים.

הנערות בבית החולים

הנערות בבית החוליםצילום: התלמוד הישראלי

ענבל הלל מנהלת הפרוייקטים בתלמוד הישראלי סיפרה בסיום ביקורם כי "החולים התרגשו מאוד והתרשמו מהעלון הייחודי המעניק נופח מעמיק יותר לימות החג. הבנות שהתנדבו התרגשו מהילדים ורצו לשמח אותם ולגרום לסבל להיעלם מעט, לפחות בימי החג". 

אבי רט המנהל החינוכי והעורך של התלמוד הישראלי אמר כי "הוצאנו עלונים במיוחד לחנוכה שמטרתם לחבר בין הורים וילדים בחג ולגרום למשפחות ללמוד באווירה מהנה את היסטוריית העם היהודי. אנו רואים בכל התנדבות של ילדים הלומדים את התלמוד- המשך ישיר של הלימוד. התורה מצווה עלינו לעזור לאחר ולשמח אנשים שנמצאים תחת קושי וכאשר ילדים באים ומשלבים יחד עם זה התנדבות בבתי חולים , הלב מתרחב".