מחפשים עבודה לחופש? הבאנו לכם כמה רעיונות

אין ספק שחופשת הקיץ, היא הזדמנות טובה להרוויח כסף. אם גם אתם מתלבטים מה כדאי לעשות, הבאנו לכם כמה רעיונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/19 12:32 יז בסיון התשעט

מחפשים עבודה לחופש? הבאנו לכם כמה רעיונות
הצעות עבודה לחופש, צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

בייביסיטר

התשובה הפשוטה ביותר, אך בתקופת חודשי הקיץ, זהו תפקיד מבוקש ביותר. אז אם ניחנתם בקסם השובה את ליבם של פעוטות וילדים, זכיתם! בקשו מההורים לפרסם בקרב המשפחה ומכרים כי אתם זמינים לקריאה, ותזכו להכנסה טובה כמעט בכל יום מימי החופשה.

 

מכירת שתיה קרה במוקדים שונים

ימי הקיץ החמים תופסים הם הזדמנות מצוינת להמתין לאנשים במוקדים שונים, ולהציע לכם כוס שתיה קרה, בקבוק, או אפילו שלוק לילדים. גני השעשועים מלאים בילדים שישמחו לקנות מכם, ואת מלאכת השיווק הם כבר יעשו עבורכם. אפשר לעמוד גם בסמוך לאתרי תיירות, ופארקים, או כל מקום אשר עוברים בו הורים וילדים לרוב.

צילום: shutterstock

 

קייטנות

בדומה להצעה הראשונה, למתן שירותי בייביסיטר, קייטנה היא פתרון טוב עוד יותר. מדובר בזמן מוגדר מראש, בעיקר בשעות הבוקר והצהריים. ובסכום גדול יותר שתוכלו להרוויח. הורים רבים מחפשים אלטרנטיבה כאשר מסתיימות הקייטנות הרשמיות, ואתם יכולים להיות עבורם, פתרון מצויין.

 

דוגיסיטר

את הקונספט של בייביסיטר אימצו גם בעלי הכלבים, הנדרשים להוציא את כלבם מידי יום לסיבוב מחוץ לבית ופעמים רבות הם מתקשים לעשות זאת בעצמם. בייחוד בקיץ כאשר ישראלים רבים יותאים לחופשות וטיולים. אז אתם חובבי כלבים, זו הזדמנות קלילה לייצר הכנסה ועל הדרך להינות מהחוויה.

צילום: shutterstock

 

מכירת יד 2

מהפתרון הבא אתם לא תתעשרו, אבל בהחלט תוכלו להרוויח כמה עשרות שקלים. וגם, הזדמנות לשמח את ההורים ולהיפטר מחפצים היושבים אצלכם בחדר ללא הופכין. זה הזמן להוציא את כולם,  ולהציע אותם לקהל הרחב במכירת יד שנייה.

 

רחיצת מכוניות

אם אתם בוגרים וזהירים, תוכלו להצטייד בדלי מים, סבון, מגב קטן וסמרטוט, ולהציע לנקות רכבים של שכנים ומכרים. אין צורך לסכן את עצמכם ולהסתובב בכבישים. מספיק לעבור בין הבתים ברחוב ולשאול מי מהשכנים מעוניין בשטיפת חיצונית עבור כמה שקלים.

צילום: shutterstock

 

חלוקת פליירים

זה אולי נשמע מתיש מעט, אבל הכסף לא רע, והיתרון הנוסף הוא השעות הגמישות שבדרך כלל לא מתאפשרות בעבודות רגילות. פעמים רבות החלוקה מתבצעת במרכזי קניות ומקומות מסחר מקורים, כך שתוכלו ליהנות אפילו מהמזגן, רק השתדלו לא לבזבז את כל הסכום  שהרווחתם בסוף היום.

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן