מחפשים מה לעשות בחופש? טרנד חדש: אומנות משפחתית

החופש הגדול דורש מאיתנו להיות יצרתיים בפעילויות שאנחנו מציעים למשפחה. רותי איזבוצקי מציעה לכם פעילות משפחתית קצת שונה: ערכת מנדלות שמגיעה עד הבית

חדשות כיפה שירה רביד 03/08/17 11:15 יא באב התשעז

מחפשים מה לעשות בחופש? טרנד חדש: אומנות משפחתית
מנדלות עד הבית, צילום: רותי איזבוצקי

הקיץ מלא באירועים ומקומות בילוי משפחתיים. בשנים האחרונות, כשרבים מאיתנו יוצרים כל העת תוכן כתוב, מוסרט או מצולם ובתוך שניות הופך לנחלת הכלל דרך הרשתות החברתיות, אנחנו מבינים שליצירה ערך משלה והיא אפילו יכולה להפוך לבילוי משפחתי.

הכל התחיל לפני כמה שנים כשרותי איזבוצקי הגיעה לראשונה לסדנא חד פעמית לקרמיקה ומשם החלה להתאהב ביצירה. "נגעתי בחומר והיכולת שלי ליצור יש מאין ריגשה אותי" מספרת רותי וממשיכה  "אדמה שהפכה לחומר ופתאום  אני יוצרת ממנו כלי זה מרגיש לרגע כשותפות קטנה במעשה הבריאה וזו חוויה מדהימה".

מנדלה עד הבית

מנדלה עד הביתצילום: רותי איזבוצקי

אחרי שהקימה סטודיו לאומנות אל מול הנוף הקסום הנצפה מביתה שבנווה דניאל החליטה לתת לעוד  אנשים אפשרות להתנסות באומנות. "להעביר סדנא חד פעמית זו אחריות גדולה. יכול להיות פה גילוי מדהים של האדם את עצמו וכוחותיו ויכול להיות שזה יתפספס" אומרת רותי ומספרת "אני מתפללת ומשתדלת שההכנות הרבות לסדנא יצליחו לתת לדברים לקרות".

בשנה האחרונה זוכה להצלחה אדירה סדנת צביעת מנדלות על אריחים אותה מעבירה רותי בכל הארץ. רבים מאלו שהשתתפו בסדנאות ביקשו להמשיך את החוויה המיוחדת גם בביתם ולכך פיתחה רותי ערכת יצירה של צביעת המנדלות על קנווסים המותאמת לכל המשפחה.

"בדף הפייסבוק שלי אני נותנת רעיונות ליצירות לילדים אחר הצהרים מחומרים שלרוב יש בבית וזה כייף לקבל תמונות מאלו שניסו ונהנו אך יש כאלו שרוצים יותר."

המיוחד שבערכה הוא ההתאמה גם לאלו ללא ניסיון ובה כל הציוד הדרוש עם הסבר פשוט ומפורט לכל המשפחה.

מנדלה, פשוט וקל

מנדלה, פשוט וקלצילום: רותי איזבוצקי

הדס אורבך מספרת " הרבה פעמים יוצא לי לחפש יצירות לעשות עם הילדים, לא אוהבת להמציא זה לא בא לי בקלותאוהבת שהכל מגיע באריזה אחת" הכל כלולכשרותי פרסמה את הערכה התלהבתי נסעתי קניתי ועוד באותו היום כבר התישבנו יחד גיבוש משפחתי מעבר לחגיגת צבעים שהיתה לנו בעינים היו לנו 40 דקות של חסד שקט וחויה עם הילדים כל אחד היה עסוק ביצירה האישית שלו ועם זאת צוחקים אחד עם השני והתוצר.... מהמם!!!!  מחכים כבר ליצירה הבאה."

ומסיימת רותי "ההפתעה וההתרגשות שנוצרת עם הורדת המדבקה בסיום הצביעה הוא רגע של תחושת הצלחה שקשה לתאר מה היא עושה ואני מזמינה אתכם להתנסות ולהנות".

את הערכה ניתן לרכוש  במחיר של 120 ₪ לערכה המתאימה לשלושה יוצרים