מחפשים בילוי איכותי עם הילדים? בואו לתיאטרון אורנה פורת

הצגה טובה, היא הדרך המיטבית ליהנות עם הילדים מזמן איכות משותף. בתיאטרון אורנה פורת תמצאו מגוון הצגות לכל הגילאים, עם מסרים חינוכיים ומעשירים

חדשות כיפה חדשות כיפה בשיתוף תיאטרון אורנה פורת 21/07/19 15:50 יח בתמוז התשעט

מחפשים בילוי איכותי עם הילדים? בואו לתיאטרון אורנה פורת
צילום: כפיר בולוטין

תיאטרון אורנה פורת, הוא תיאטרון רפרטוארי הוותיק ביותר בארץ להצגות ילדים ונוער כבר מאז 1970. מטרתו, להביא את בשורת האומנות אל כל ילדי ישראל. ומאחר וזהו גוף ציבורי אשר אינו מכוון להפקת רווחים, כל הכנסותיו מיועדות לקידום מטרותיו ומימון פעילותו. מידי שנה מועלים 45 מחזות שונים, ומוצגים בפני 500 אלף צופים,  ב-250 יישובים ברחבי הארץ. השנה, יפתח התיאטרון את עונת המינויים 2019-2020 בחגיגת הצגות רבות ומשובחות שיוצגו בסוף הקיץ. ביניהן ההצגות הבאות:

 

מחסן השטוזים של דתיה

ברוכים הבאים למחסן השטוזים של המשוררת, הסופרת והמלחינה דתיה בן דור.  במחסן השטוזים ממתינים לנו השטוזונים: שטוזה, שטוזית  ושטוזי תפוזי, שילמדו שליח פיצה להמציא שטויות בחרוזים.השליח שהגיע רק כדי למסור פיצה לגברת בן דור, פוגש את סבתא מינה מבנימינה, את הילדה עם המטריה, את הצבעים שהתבלבלו, את השובבים שבמיטה ועוד שירים, מנגינות וסיפורים של דתיה המסתתרים בתוך ארגזי המחסן הקסום ומלא ההפתעות.אך מה קורה כאשר שליח הפיצה מגלה שהוא חייב לחזור מייד ומהר לחנות שלו? האם השטוזונים יאפשרו לו לעזוב את המחסן שלהם? ומה עוד יגלה על עצמו? ומה הוא הכי רוצה להיות?

משתתפים: הילה זהרור/אור אילן, דניאל סבג/עודד גוגנהיים, אבישי סנדנר, רוני שובל/לורן סביר 

לגילאי: 6-3

לפרטים נוספים

 

המשאלה הגדולה 

טובה ושאול מתגוררים בשכנות בכפר קטן,  והם החברים הכי טובים. יום אחד נופלת לידיהם הזדמנות לבקש משאלות. בעוד המשאלות של שאול מתמלאות בזו אחר זו, חברתו הטובה נותרת בלא כלום - אף בקשה שלה לא זוכה למענה. סיפור מרגש על חברות מפתיעה, המלמד אותנו שהרבה מההצלחה והטוב שיש לנו, מתרחש בזכות האנשים שמסביבנו, אותם אלה שאוהבים אותנו. 

משתתפים: דורית טל שלו, אריק מורדוך

לגילאי:7-4  

 

 

 

שבת הזהב

יוסף הוא איש צנוע ונדיב שעובד קשה ותמיד עוזר לאחרים, בניגוד לשכן שלו שהוא עשיר מאוד וגם קמצן גדול. יום אחד השכן חולם שכל כספו נלקח ממנו ועובר לשכנו- ליוסף. השכן המבוהל ממהר להחליף את כל כספו במטיל זהב אחד, אך המטיל נופל לו לתוך מיכל הקמח הגדול של המאפייה בשוק, מתגלגל לתוך הבצק ובסוף מוצא את עצמו בתוך אחת החלות. השכן החרד קונה את כל החלות שבדוכן, אך אינו יודע שהאופה אשר מוקיר את יוסף על מעשיו הטובים, שמר לו חלה אחת אחרונה לשבת. בעוד השכן נותר חסר כל, יוסף מוצא בתוך החלה עושר גדול. אך גם בעושר הזה יוסף נוהג בדרך הלב, ולא משאיר את שכנו מקופח.

שחקן: גיא ברכה

לגילאי: 8-4

לפרטים נוספים

 

 

צוציקים - הצגה לפעוטות

מופע תיאטרלי ייחודי לפעוטות, שהוא מופע ההמשך ל"תיאטרון פצפון". שתי השחקניות מעבירות את הפעוטות מסע חווייתי עשיר בדמיון המשלב תנועה, מוזיקה, צבעים, אבזרים, בובות והקרנות וידאו. האלמנטים התיאטרליים מותאמים ולקוחים מעולמם של הפעוטות ומעניקים להם בפעם הראשונה בחייהם, חוויה של תיאטרון.

שחקניות יוצרות: גניה סנופ/ מיכל קורמן, ענת גופרמן/ ירדן אורלובסקי

לגילאי: 1-2.5

 

 

אלאדין ומנורת הקסמים

אלאדין הוא ילד עני ומלא קסם, שנופל למלכודת העושר שמטמין לו ג‘אפר הרשע בתוך מערת הזהב. במערה פוגש אלאדין שדון חביב הכלוא בתוך מנורת קסמים, שמבטיח להגשים לו שלוש משאלות. באחת, מבקש אלאדין להפוך לנסיך כדי שיוכל להגשים את אהבתו לנסיכה יסמין. אך הכול מסתבך כאשר המנורה מתגלגלת לידיו של ג‘אפר שמנסה לשלח את אלאדין אל מצולות הים. סיפור הרפתקאות מסעיר, שבמהלכו מגלה אלאדין את אומץ ליבו ומבין שלהיות עשיר זה לא בהכרח להיות מאושר.

משתתפים: רועי קקון / ציון חורי, עדי אייזנמן / דודי גזית, ורקדני להקת המחול ענבל

זוכת 2 פרסי הבמה לילדים לשנת 2011 - פרס התלבושות ופרס הכוריאוגרפיה.

לגילאי: 9-5.

 

פלפלים  

קברט מוזיקלי לילדים ולכל המשפחה. שחקנים-זמרים ופסנתרן מגישים את השירים הקלאסיים והאהובים המוכרים לילדים ולהורים באווירה משוחררת, אישית והומוריסטית. המופע אינטראקטיבי, הילדים וגם ההורים מוזמנים להשתתף בשירה.

משתתפים: שמעון חאבא, דוריס נימני, שמרית ששון/לירון ויגדור, זוהר בדש. קלידן: אסף מידן

לגילאי: 9-5

 

חברים על הגשר

זהו סיפור על שני חברים הכי טובים בעולם. במשך היום הם עוזרים זה לזה בעבודה, ובערב שותים יחד כוס תה בחצר וצוחקים. יום אחד מתפתח ויכוח מאד גדול בגלל דבר מאד קטן, ושני החברים רבים ריב נוראי שבעקבותיו הם לא רוצים לדבר או אפילו לראות זה את זה לעולם. בדיוק אז מגיע לכפר נגר חביב וחכם ובזכותו הם לומדים בדרך מפתיעה שחברות היא הדבר הכי חשוב ולא שווה להרוס אותה בעד שום סיבה, גדולה או קטנה.

משתתפים: איציק כהן פטילון ואיתי פלג

לגילאי 7-4    

לפרטים נוספים

 

זהבה ושלושת הדובים

זהבה רוצה להישאר קטנה, אבל היא לא ממש מצליחה, בייחוד כשנולד לה לא מזמן אח קטן. בוקר אחד, זהבה הסקרנית מגיעה במקרה לביתה של משפחת דובים בלב היער, ונכנסת פנימה. הדובים אינם בביתם, זהבה אוכלת את הדייסה של הדוב הקטן, ואחר כך גם נרדמת במיטתו. כשהדובים חוזרים זהבה נבהלת ובורחת,  ושוכחת מאחור את הבובה שלה שמעולם לא נפרדה ממנה. דוביבוני הקטן מחליט לצאת בעקבותיה כדי להחזיר לה את הבובה. כשהם נפגשים הוא גם עוזר לזהבה לגלות שיש כוח עצום וקסם גדול בלגדול, בלהיות ילדה גדולה.

בין השירים בהצגה: בוקר של זהב, אצא לי אל היער, הדובים, היי אני כבר לא תינוק, האנקור, מאחורי ההר, אני שואל.
מחזה: גיל צרנוביץ בימוי וכוריאוגרפיה: עופר שפריר 

לגילאי 6-3

לפרטים נוספים

 

 

גולשי כיפה נהנים ממחירים בלעדיים. לקבלת ההטבה יש להכניס קוד הטבה 923 בעת הזמנת הכרטיסים.