שלום בית

חדשות כיפה יעל זיוון 18/03/14 23:18 טז באדר ב'

שלום בית

היי

אני נשואה 3.5 שנים לבעל שהיה כל עולמי

מטז שנולדה הילדה יש קשיים ןמלחמות אינסופיות

נולד גם הבן וחשבתי שהוא יישתנה

הוא זז מעבודה לעבודה

לא רציני בכלל

אוהב לישון ולא עוזר בכלום

לפחות תפרנס בכבוד

גם זה לא

רק שיש ריב שבו אנחנו לא מדברים שבוע שבועיים הוא מתחנן על נפשו שאסלח לו

וגם כי אני הולכת לאמא שלי

סוג של בורחת



תשובה

שלום לך,

אני קוראת את דבריך ומבינה שאת נמצאת בתקופה מאד לא פשוטה בחייך. הינך אם 'טריה' ל2 פעוטות, ומתמודדת הרבה לבדך ובן זוגך אינו שותף משמעותי (אם בכלל, לפי דבריך) בעול הבית, וגם אינו מהווה משען יציב, בטוח ועיקבי מבחינה כלכלית.

את מתארת שהקשיים והמלחמות החלו מאז לידת ביתך. מה היה לפני כן? מה אפיין אתהזוגיות שלכם עד שנכנסה בתכם לתמונה? האם גם אז היו קשיים?

ציינת שבעבר בעלך היה כל עולמך. מה זה אומר כל עולמך? במה ואיך זה בא לידי ביטוי? האם בתקופה הזו היה יציב יותר מבחינה תעסוקתית- כלכלית? האם אז היה שותף פעיל בבית?

נשמע שהמעבר מבעל שהוא 'כל עולמך', לבן זוג שכיום יש לך נתקים ומריבות לא פשוטות, עד כדי כך שלא מדברים 'שבוע שבועיים'. לבסוף הוא מתחנן שתסלחי לו. זאת אומרת שקיים בו הרצון לשפר את הקשר לצד הקושי הגדול בהתמודדות.

בסוף דברייך כתבת 'סוג של בורחת'. אני משערת שזה נכתב בכאב רב. למה את זקוקה כדי להתמודד עם הקשיים ולא לברוח? מה צריך לקרות כדי שתוכלי לבטא את צרכיך ותסכוליך, והוא יבטא את אשר על ליבו?

מהמעט שכתבת נשמע שאת מתמודדת עם קושי פיזי וזוגי.

אני מציעה לך לפנות לעזרה ולהתייעץ עם איש מקצוע באזור מגוריך בכדי לקבל הכוונה, תמיכה וייעוץ מה עומד בבסיס הקשיים שציינת וכיצד ניתן להתמודד איתם באופן מועיל ומיטיב יותר עבור כל אחד מכם ועבור שניכם יחד.

בהצלחה!

יעל זיוון M.A.

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת

054-3979882