פצעים בעור

חדשות כיפה מכללת אילמה 21/03/05 17:13 י באדר ב'

שלום רב, כבר מס' שנים אני סובלת מפצעים מגרדים בגופי. ממש בהתחלה זה היה בכל הגוף ולקחתי משחה ואז זה עבר ולאחר מס' חודשים זה חזר ומאז מס' שנים הפצעים רק באיזור השוקיים. הייתי אצל המון רופאי עור וכולם נתנו לי משחות שעזרו לחודש ואז הפצעים חזרו,ניסיתי ברפואה האלטרנטיבית מס' כדורים וכן דיקור סיני אך אלו לא עזרו. (הועלתה השערה אצל רופא עור שהבעיה שלי היא אסטמה של העור...) אשמח מאוד אם תוכלו להציע לי פתרון... תודה רבה חיה



תשובה

שלום רב

חובה להדגיש מראש שעל מנת לתת תשובה מקצועית לשאלתך דרושים פרטים אבחנתיים נוספים,לכן את מוזמנת ליצור איתנו קשר בצורה ישירה בכדי שנוכל לעזור.

באופן כללי התופעה של "אסטמת עור" כהגדרת הרופא היא חסרת מרפא ברפואה הרגילה בד"כ מלבד המשחות השונות אותן תיארת וחזרת הבעיה לאחר זמן.בד"כ מדובר על חום ולחות הנמצאים בתוך הגוף ומתפרצים החוצה בצורה של פצע מגרד ולעיתים אף מפריש מוגלה.הפיתרון הוא להוציא את החום והלחות החוצה מהגוף וכך לפתור את הבעיה.ישנם לכך פתרונות שונים ברפואה הסינית וגם בהומאופטיה למשל.חשוב לבחור מטפל שעבר מסלול הכשרה במוסד לימודי רציני וגם שצבר כבר ניסיון בבעיה הספציפית שלך. בעיה מסוג זה הינה כרונית ובד"כ מדובר בסידרת טיפולים לא קצרה.בכל מקרה את מוזמנת שוב להיעזר בנו ישירות.

בברכת רפואה שלמה- יניב,מכללת אילמה

052-8515-302

elima1@012.net.il