חלום חיי מתארס עם משהי אחרת

חדשות כיפה כולנו שדכנים 06/03/05 11:58 כה באדר א'

שלום לכבודו. אני בחורה בת 21. לפני כ 10 שנים עברתי לשכונה חדשה, בה פגשתי בבחור כבן גילי. במשך השנים התאהבתי בו וכל הזמן חשבתי עליו. שהתבגרנו תמיד חשבתי בליבי שזהו הזיווג שלי.לפני כשנה הוא חזר בתשובה דבר שקסם לי מאוד כי גם אני דתיה. אנו מדברים מידי פעם שיחון חולין. תמיד היתה לי ההרגשה שזה הזיווג שלי. אני נורא אוהבת אותו ושאני רואה אותו אני מתרגשת וכו'.לא ראיתי אותו יוצא עם בחורות וחשבתי שהוא פנוי. לפני שבוע נודע לי שהוא התארס ומאז אני עצובה ומרגישה שפספסתי את הזיווג שלי. מה לעשות? אני מיואשת ורוצה אותו.

האים ללכת ולומר לו את אשר על ליבי? אני מפחדת שאני מפספסת אותו. אנ כל הזמן חושבת שאיזה טיפשה אני שלא אמרתי לו מה אני מרגישה כלפיו אבל מה זה יעזור לי עכשיו? (יצאתי עם בחורים אחרים אבל לא הלך לי איתם ותמיד אמרתי שהכל לטובה ש - יהיה הזיווג שלי)

מה לעשות אני לא יכולה לשכוח אותו כי הוא שכן שלי ואני כל הזמן רואה אותו???!!

מחכה לתשובה במהרה. תודה



תשובה

בחורה יקרה,

אין ספק שאת מתארת כאב ואכזבה עמוקים מאוד. את בנית בראשך במשך שנים טילי טילים של מחשבות ותכניות לגבי עתידך עם בן הזוג הזה והנה החלום התנפץ.

כל מה שה' עושה לטובה הוא עושה, אולי הבחור דנן אינו הזווג המתאים, למרות מחשבותיך בנידון, לא ניתן לדעת. את צריכה ללכת עם מה שתהיי שלמה עימו.

אפשרות א: אם כל חייך לא תסלחי לעצמך שלא ניתנה לך הזדמנות להביע את אהבתך אליו ורצונך לקשר עימו, אזי עליך ללכת עם ליבך. וזאת רק אם את מוכנה לשאת בתוצאות , שמא הוא כלל לא חושב כמותך ואפילו עלול ללגלג לך על מחשבותיך. ויתכן כי הוא מאוהב עד אין קץ בארוסתו ופנייתך תהיה לו לזרא.

אפשרות ב: במידה ותצליחי להשלים עם האבדן של החלום ולנסות לרקום לך חלום חדש, ותצליחי למצא לך שקט נפשי. אז תמשיכי בחיפוש אחר בן הזוג המתאים. העובדה שיצאת עם בחורים אחרים מראה כי יש בך הנכונות. ישנם בחורים רבים שיכולים להתאים לך ולשאיפותיך לבן זוג.

לסיכומו של עניין:

עשי את הצעד , שימנע ממך התייסרות כל חייך. אפשרות א: פנייה אל הבחור ושתופו ברגשותיך אפשרות ב: השלמה עם ארוסיו, ונסיון למצא בן זוג אחר שישלים אותך.

זכרי החיים עוד לפניך ואת צעירה ונכון לך עתיד של שמחה, אהבה, בריאות ורעות

בהצלחה

אלישבע פרידמן - יועצת נשואין ממורשת