70% מתלמידי החינוך המיוחד הגיעו לבתי הספר

הבוקר הותרה החזרה לבתי הספר של החינוך המיוחד, אך זאת בתנאי גם רשות של ההורים. באופן מפתיע הייתה הענות גבוהה וכ-7,000 תלמידים הגיעו היום לבתי הספר. שר החינוך: "אמשיך לפעול למען חזרה מדורגת של שאר מערכת החינוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/20 14:21 כז בניסן התשפ

70% מתלמידי החינוך המיוחד הגיעו לבתי הספר
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

עם פתיחת מוסדות החינוך המיוחד הבוקר (ג'), הגיעו אל כיתות הלימוד וגני הילדים כ- 70% מתוך כ- 10,000 תלמידים שצפויים היו להגיע אל הלימודים. במסגרת מתווה החזרה שנקבע, התבצעה מתכונת הלמידה בקבוצות קטנות ובהיקף שאינו עולה על 3 שעות. במהלך השבועות הבאים יעלה מספרם של התלמידים באופן הדרגתי. 

הלמידה התבצעה בכפוף לנהלים הנדרשים, תוך הקפדה על ההתנהלות ועל הגברת המודעות לצמצום האפשרות להידבקות. שר החינוך הרב רפי פרץ: "על אף הקשיים, אני שמח ומברך על פתיחת המסגרות הבוקר ללא תקלות. אמשיך לפעול למען חזרה מדורגת של שאר מערכת החינוך ובהקדם. בהצלחה לתלמידים, למורות והמורים."

שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך: "אנו נרגשים לראות את שמחת אלפי התלמידים שלאחר תקופה קשה וממושכת שבו ופגשו את אנשי הצוות המסורים שלהם, וחלק מחבריהם לכיתה. הצוותים החינוכיים עשו עבודה מצוינת בימים האחרונים. אנו ערוכים לפתוח את יתר מוסדות החינוך, כאשר הדבר יתאפשר, תוך מתן מענה למכלול הצרכים הנדרשים".