אמ"ית בר אילן רמת גן - המצטיין בארץ בחינוך הדתי

חדשות כיפה בשיתוף רשת אמ"ית 08/03/20 17:16 יב באדר התשפ

אמ"ית  בר אילן רמת גן - המצטיין בארץ בחינוך הדתי
תלמידי בית הספר, צילום: צילום מסך

אמ"ית  בר אילן רמת גן  - בית הספר המצטיין בארץ  בחינוך הדתי.  כך קבע מדד מדלן לחינוך המתפרסם מידי שנה ומשקלל את מדדי משרד החינוך, לפי תוצאות הבגרויות ותוצאות המיצב. במדד זכה בית הספר לציון : 9.3 המקנה לו את המקום השמיני בארץ בין כלל  התיכונים בישראל והוא הראשון מבין מוסדות החינוך הדתי.

בית הספר קם לפני ארבעים שנה ליד אוניברסיטת בר אילן ותלמידיו המצטיינים לומדים בחוגים למתמטיקה  ולמדעי המחשב באוניברסיטה ושותפים לתוכניות מצוינות בתחומי הסייבר והיזמות.
אחוז הזכאים לבגרות בבית הספר הוא : 96.3% ואחוז הזכאים לבגרות מצטיינת: 24.7%,  אחוז הניגשים ל-5 יחידות אנגלית: 86.4% ואחוז הניגשים ל-5 יחידות מתמטיקה: 60.5%, בנתוני המיצב נמצא כי 80% מהתלמידים כי בכיתתם מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה.

אמי"ת בר אילן בולט בנוף החינוכי בארץ בשילוב בין מצוינות אקדמאית להעצמה רגשית ואישית. במקביל לקידום התלמידים למצוינות בכל נתוני התמונה החינוכית של משרד החינוך, מוביל ביה"ס תכנית ייחודית להעצמה רגשית על ידי יוזמות חינוכיות רגשיות פורצות דרך, כמו מרחב ייחודי לשיח רגשי המאפשר למידה חווייתית ושונה דרך חיבור לעולם הרגש על בסיס ערכי- תורני, באופן חדשני במערכת החינוך בישראל.
תומר שופר מנהל בית החינוך: "הצלחת בית החינוך היא תוצאת עמלם המשותף של כל צוות החינוך וההוראה בשיתוף העירייה, משרד החינוך ורשת אמי"ת  לטובת כל אחד ואחד מתלמידינו".